וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הפורנו רון ג'רמי מואשם באונס של נשים נוספות, כולל נערה בת 15

29.10.2020 / 10:22

שבעה אישומים נוספים על אונס ותקיפות מיניות הוגשו נגד כוכב הפורנו היהודי-אמריקני רון ג'רמי, אחד מהשחקנים המוכרים ביותר בתעשיית הסרטים למבוגרים בלבד, כולל אישום שתקף מינית נערה בת 15. אם יורשע הוא עלול להישלח למאסר בפועל של עד 330 שנים

PETA

שבעה אישומים נוספים על אונס ותקיפות מיניות הוגשו נגד כוכב הפורנו היהודי-אמריקני רון ג'רמי, אחד מהשחקנים המוכרים ביותר בתעשיית הסרטים למבוגרים בלבד, כולל אישום שתקף מינית נערה בת 15. בכך עולה מניין הקורבנות לכאורה של ג'רמי ל-23. אם יורשע, הוא עלול להישלח למאסר בפועל של עד 330 שנים.

ג'רמי בן ה-67 הכחיש את כל האישומים נגדו, כולל האישום שתקף מינית נערה בת 15. בין השאר טוענת אישה אחת כי ג'רמי אנס אותה כשהייתה בת 19. אחרת טוענת כי אנס אותה במועדון לילה באורלנדו בשנת 2000 כשהייתה בת 26. משפטו של ג'רמי צפוי להתחדש ב-14 בדצמבר.

רון ג'רמי. AP
330 שנה בכלא? רון ג'רמי/AP

לאורך הקריירה שלו שיחק ג'רמי במאות סרטים פורנוגרפיים, מה שזיכה אותו במקום של כבוד בספר השיאים של גינס. כמו כן, הוא נחשב לדמות חשובה ובולטת בתעשיית הפורנו האמריקנית, שרבים מהחברים בה רואים בו מנטור, כשלצד קריירת המשחק שלו ביים ג'רמי קרוב ל-300 סרטים בז'אנר.

עם זאת, מרבית הפרסום של ג'רמי הגיע דווקא ממשחק בסרטים שאינם למבוגרים בלבד. בין עשרות הסרטים בהם השתתף, בתפקידי משנה ולעיתים בתפקיד עצמו, ניתן למנות את "המרדף", "לילות בוגי", "הקדושים מבוסטון", "בתולה אמריקאית" ו"חוקי המשיכה".

  • עוד באותו נושא:
  • רון ג'רמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully