וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי ביטי דורשת מח"כ פרידמן: "הסירי חסינות כדי שאתבע אותך על לשון הרע"

29.10.2020 / 12:00

אחרי שח"כ תהלה פרידמן כתבה כי הקליפ החדש של הזמרת "מחליא ומחזק את תרבות האונס", שלחה הבוקר עדי ביטי מכתב הדורש מהח"כית להסיר את חסינות כדי שתוכל להגיש נגדה תביעת לשון הרע. "דבריה מהווים דברי הבל וניסיו ןטהרני ומגושם לקושש רייטינג"

עדי ביטי מתגייסת לצה"ל (צילום: ניר פקין)

הזמרת עדי ביטי שיגרה הבוקר (חמישי) באמצעות עורכי דינה שלומי וינברג ואביתר כהן מכתב הדורש מחברת הכנסת תהלה פרידמן להסיר את חסינותה המשפטית תוך 72 שעות על מנת שביטי תוכל להגיש נגדה תביעת לשון הרע. עורכי דינה של ביטי טוענים כי פרידמן הוציאה לשון הרע בפרסומיה וכי הם מהווים "דברי הבל" ו"ניסיון טהרני ומגושם לקושש רייטינג".

לפני שלושה ימים כתבה ח"כ פרידמן בחשבון הטוויטר שלה בהתייחסה לקליפ החדש והפרובוקטיבי של ביטי: "גם נשים יכולות לחזק את תרבות האונס. עובדה - עדי ביטי. אני יודעת שהמטרה היתה שנצייץ ונדבר על זה. תאמינו לי שהייתי מעדיפה לא לתת לה את התענוג. אבל אני יודעת שהילדים שלי יראו את זה בכל מקרה. זו לא תרבות, לא אמנות, זאת סכנה ברורה ומיידית עבורנו ועבור הבנים והבנות שלנו. להיפגע ולפגוע. מחליא".

ביטי הגיבה בזעם: "נגמרה הקורונה? חשבתי שיש הרבה דברים להתעסק בהם בתקופה הקשה שאנחנו נמצאים בה. אנשים בלי עבודה, בלי יכולת קיום , מפעלי חיים של אנשים קורסים - והגברת תהלה פרידמן בזה עוסקת. מסתבר שיש הרבה זמן פנוי בכנסת. עצוב לי שבשנת 2020 חברת כנסת בישראל חושבת שבנות ישראל צריכות להתלבש כמו באיראן או בנות הטאליבן. איפה חופש הביטוי, חופש האומנות, וזכותו של כל אדם להתלבש ולהצטלם כרצונו. אני לא מתרגשת מפוליטיקאים, הם מציירים את האמת כפי שבא להם. על דבר אחד אני כן מסכימה עם תהילה - שאכן גם לנשים יש יד ב'תרבות האונס' שכן ציוץ כמו שלה מקשר בין לבוש כזה או אחר, כמקור לגיטימי לאונס".

עדי ביטי. יוטיוב, צילום מסך
עדי ביטי/צילום מסך, יוטיוב

ביטי נשפטה אמש בדין משמעתי על ידי ראש ענף התרבות בצה"ל לאחר שהתבטאה בחריפות נגד חברת הכנסת תהלה פרידמן. היא קיבלה עונש של חמישה ימי מחבוש על תנאי לחצי שנה. מדובר צה"ל נמסר: "צה"ל רואה אירוע זה בחומרה, שכן התבטאות כזו ברשת מהווה הפרה של פקודות צה"ל בנושא התנהלות חיילים ברשתות החברתיות".

  • עוד באותו נושא:
  • עדי ביטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully