וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל 35 שנה לאלבום הבכורה של משינה: צפו בקליפ לגרסה החדשה של "אנה"

1.11.2020 / 10:00

משינה חוגגת 35 שנה לאלבום הבכורה שלה עם גרסה מחודשת ל"אנה". טל רום מיקסס מחדש את הערוצים המקוריים של השיר, והוא זכה גם לקליפ חדש בכיכובה של אריאן פינדל, שבוים על ידי Basic Witches. בנאי: "זה כמו למצוא זהב ויהלומים שהיו חבויים". צפו בקליפ

משינה פותחת את חגיגות 35 שנה לאלבום הראשון שלה עם גרסה מחודשת לשיר "אנה". הגרסה החדשה מורכבת מהערוצים המקוריים של השיר, וזכתה למיקס חדש בידיו של טל רום, שהפיק ומיקסס את אלבומה האחרון של הלהקה "מתים שרים הולכים".

השיר "אנה" יצא לראשונה באלבום הבכורה של "משינה" בנובמבר 1985. הוא נכתב על ידי השחקנית אורלי זילברשץ, חברתו דאז של יובל, ולימים אשתו הראשונה.

יובל בנאי: "בשבילי כמוזיקאי זו חוויה מדהימה. לפתוח ערוצים שהוקלטו בצורה אנלוגית על סרט של 2 אינטש, דבר שלא קיים היום יותר, לשמוע את הנגינה שלך מלפני 35 שנה ולהגיש אותה מחדש עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שיש היום, זה כמו למצוא זהב ויהלומים שהיו חבויים במכרה".

הגרסה החדשה של "אנה" מלווה בקליפ שבוים על ידי BASIC WITCHES. הקליפ, בכיכובה של אריאן פינדל, מתמקד בדמות נשית שספק מקשיבה ל"אנה" ברדיו ספק שרה אותו לעצמה בזמן שהיא רוקדת לבדה בחדר שינה ריק.

  • עוד באותו נושא:
  • משינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully