וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים להתאושש: הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה יתקיים בחודש נובמבר

1.11.2020 / 13:22

עולם הפסטיבלים המקומי חוזר לחיים למרות הקורונה, וגם פסטיבל הקולנוע הגאה ייצא בקרוב לדרך, עם מתכונת וירטואלית שתכלול מבחר גדול של סרטים, בהם קומדיה רומנטית עם רבקה מיכאלי ומורן רוזנבלט וכמה תוצרים חמים מוונציה וקאן

טריילר הסרט "אמא מרימה"/פסטיבל הקולנוע הגאה

לאחר שנדחה בחודש יוני בשל הקורונה, הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה ייצא לדרך ב-12 בנובמבר, ויתקיים כמובן במתכונת וירטואלית, עם תוכנית בינלאומית ומקומית עשירה.

את הפסטיבל יוציא לדרך "אמא מרימה" בכיכובה של ג'קי וויבר ("ממלכת החיות", "אופטימיות היא שם המשחק"), לוסי ליו ואדיראן גרנייה, שזכה בפרס חביב הקהל בפסטיבל פאלם ספרינגס האחרון. ינעל אותו "חתונה עם סבתא", סרט גרמני של הבמאית הישראלית שיראל פלג, שלפי התקציר שלו עוסק בשתי נשים ישראליות בנות דורות שונים, שאחת מתאהבת באישה גרמנייה והשנייה בגבר פלסטיני. הקאסט הקוסמופוליטי כולל את מורן רוזנבלט, רבקה מיכאלי, סלים דאו, אביב פנקס, לואיס וולפרם וג'ון קרול לינץ', והבכורה העולמית של הסרט תתקיים בו בזמן גם בפסטיבל קרלובי-וארי.

סרטים בולטים נוספים בפסטיבל הם "מתאיס ומקסים" של קסבייה דולן, שהשתתף בתחרות הרשמית של פסטיבל קאן ב-2019; "גבר טוב" של מארי קאסטיל מנסיון-שאר, בכיכובן של סוקו ונעמי מרלן ("דיוקנה של נערה עולה באש") שקיבל את הלייבל של קאן השנה; "אמה" של הצ'יליאני פבלו לארין ו"שפה משותפת" של איזבל סנדובל שהוקרנו בפסטיבל ונציה 2019 ו"נרקיס הקדוש" של במאי הפולחן ברוס לה-ברוס. כמו כן, יוצגו סרטים ישראלים בהם לא פחות מ-68 סרטים קצרים תוצרת הארץ.

מחיר כרטיס בודד יהיה 22 שקל, וניתן יהיה לרכוש כרטיסיות שונות - למשל מנוי לארבעה סרטים בשמונים שקל, או לכל סרטי הפסטיבל בשלוש מאות שקל. תהיה הנחה למנויי סינמטק תל אביב.

לפרטים נוספים ראו האתר הרשמי.

אמא מרימה. הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה,
מתוך "אמא מרימה"/הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully