וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי אשכנזי תחזור למסך עם עונה 7 של "מה זה השטויות האלה?!"

2.11.2020 / 11:46

כשנתיים וחצי לאחר שהסתיימה העונה האחרונה של "מה זה השטויות האלה?!" בכיכוב עדי אשכנזי בקשת 12, יחלו החודש צילומי העונה השביעית - כך נודע לוואלה! תרבות. אשכנזי תקדיש אותה לעשורים בחיינו - כל פרק יתמקד בעשור אחר. באחרונה הצטלמה לסדרה "לבד בבית" לכאן חינוכית

ניר פקין

כשנתיים וחצי לאחר שהסתיימה העונה השישית והאחרונה של הסדרה "מה זה השטויות האלה?!" בכיכובה של עדי אשכנזי בקשת 12, יחלו החודש צילומי העונה השביעית - כך נודע לוואלה! תרבות. אשכנזי תקדיש את העונה החדשה לעשורים בחיינו - כל פרק יתמקד בעשור אחר.

לאחר שהפיילוט כבר מאחוריה, בימים אלו מלהקים משתתפים לסדרה שיהוו ייצוג לכל עשור. התכנית תמשיך בפורמט של העונה האחרונה, תחת הכותרת "שיטת אשכנזי" ותכלול שילוב בין קטעי סטנד אפ לשיחות וריאיונות של אשכנזי עם אנשים שונים, שיהוו ייצוג לכל עשור. הסדרה מופקת על ידי גלעד מלכין בחברת ההפקה של עדי אשכנזי.

עדי אשכנזי בסדרה "מה זה השטויות האלה?". קשת 12,
שיטת אשכנזי חוזרת. עדי אשכנזי בצילומי הפיילוט לעונה השביעית של "מה זה השטויות האלה?!"/קשת 12

באחרונה הופיעה עדי אשכנזי בפרסומות לבורסה לניירות ערך. בנוסף, סיימה את הצילומים לסדרה חדשה לילדים ולנוער בשם "לבד בבית", שתעלה בכאן חינוכית בשנה הבאה. הסדרה, שנוצרה על ידי יניב זוהר ונדב פרישמן, מגוללת את סיפורם של ארבעה אחים מפונקים ושונים שנשארים לבד בבית, אחרי שההורים שלהם נתקעו בחופשה בחו"ל והם נאלצים להסתדר לגמרי לבד. לצד אשכנזי משחקים בה שחר חסון, יוסי מרשק, אבי דנגור, לוסי איוב, ישראל קטורזה ויובל שרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully