וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וני דפ הפסיד בתביעת הדיבה נגד הצהובון שכינה אותו "מכה נשים"

2.11.2020 / 15:32

בפסיקתו אמר השופט כי "הרוב הגדול של התקיפות לכאורה" כלפי אשתו לשעבר של דפ, השחקנית אמבר הרד, הוכחו בבסיסן כאמת, ועל כן תיאורו כמכה נשים על ידי הצהובון הבריטי הסאן, אינו הוצאת דיבה

ג'וני דפ שיכור וזועם במצלמה נסתרת/TMZ

השחקן האמריקני ג'וני דפ הפסיד בתביעת הדיבה שלו נגד הצהובון הבריטי הסאן, בעקבות מאמר שכינה אותו "מכה נשים". פסק הדין במשפט, שנערך במשך שלושה שבועות והסתיים לפני כשלושה חודשים, פורסם היום (שני) ובמסגרתו קובע השופט אנדרו ניקול כי הדיווח של הסאן על טענות כי דפ היה אלים כלפי אשתו לשעבר, השחקנית אמבר הרד, היה "בבסיסו אמת".

הכוכב ההוליוודי בן ה-57 תבע בשל טור מאפריל 2018 שכותרתו "איך ג'יי קיי רולינג יכול להיות 'שמחה באמת' מליהוק מכה הנשים ג'וני דפ לסרט החדש 'חיות הפלא'?", ונכתב על ידי העורך הבכיר של הצהובון, דן ווטון (Wootton).

במהלך השימוע דווח לבית המשפט על השימוש הנרחב של דפ באלכוהול ובסמים, הוקראו הודעות שבהן כינה את גרושתו "מכשפה" והציע לשרוף אותה, וכן הוצגו סרטונים שבהם דפ מכה באגרופים וחובט בארונות מטבח.

ג'וני דפ עם אמבר הרד, נובמבר 2011 בלונדון. GettyImages
גבר מכה. ג'וני דפ ואמבר הרד בימים טובים יותר./GettyImages

בפסק דינו אמר השופט כי אף שהשחקן "סיפק את המרכיבים הדרושים לעילת התביעה שלו נגד הוצאת דיבה", קבוצת NGN של רופרט מרדוק, שהסאן הוא אחד מעיתוניה, הוכיחה כי מה שפרסם הצהובון היה "בבסיסו אמת". הצוות המשפטי של דפ אמר בתגובה לפסק הדין כי יערער, וכי החלטת השופט "סוטה כפי שהיא מביכה" ו"פגומה".

לטובת הגנתה נגד טענתו של דפ, הסתמכה NGN על 14 טענות נפרדות לאלימות במשפחה, שתוארכו בין תחילת 2013 למאי 2016. בפסק דינו אמר השופט ניקול כי מצא שרוב גדול - 12 מתוך 14 האירועים לכאורה - אכן התרחשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully