וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקריירה החדשה של הכדורגלן לשעבר אסי בוזגלו: פרשן בספורט1

3.11.2020 / 12:53

אחרי שזכה בהישרדות VIP והפך לאחד השמות החמים במדינה, אסי בוזגלו מגיע לספורט1. הכדורגלן בדימוס, ששיחק בלא פחות מ-16 קבוצות שונות במהלך הקריירה, יצטרף לצוות הכותבים של ספורט1 וינתח מדי מחזור את המשחק המרכזי בליגת העל

אסי בוזגלו על הזכייה ב"הישרדות VIP"/ניר פקין

אחרי שזכה בהישרדות VIP והפך לאחד השמות החמים במדינה, אסי בוזגלו מגיע לספורט1. הכדורגלן בדימוס, ששיחק בלא פחות מ-16 קבוצות שונות במהלך הקריירה, יצטרף לצוות הכותבים של ספורט1 וינתח מדי מחזור את המשחק המרכזי בליגת העל. לאחר קריירת הכדורגל ולפני שהפך לשורד האחרון, אסי בוזגלו פרץ לתודעה בזכות "הבוזגלוס", תוכנית דוקו-ריאליטי העוקבת אחר אורחות חייה של משפחת בוזגלו כ"משפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי" ובה מככבים גם אחיו הכדורגלן מאור ואביו יעקב.

בוזגלו בן ה-37 קיבל את ההזדמנות הראשונה בקריירה שלו בגיל 19, אז חתם בהפועל לוד. בהמשך שיחק בליגה הלאומית עם צפרירים חולון, הפועל רעננה, הפועל חיפה ומכבי נתניה. את הצ'אנס הראשון בליגת העל קיבל בעונה 2006/07, אז חתם בהכח עמידר רמת גן. כעבור שנה הוא שב לליגת המשנה, הפעם לשורות הפועל ראשון לציון, ממנה המשיך להפועל ירושלים, הפועל פתח תקווה, מכבי עירוני עמישב, הפועל כפר שלם, מכבי עירוני בת ים, עיקוני קריית מלאכי, בית"ר כפר סבא, מועדון ספורט כפר קאסם, הפועל אשקלון והפועל מרמורק. הוא פרש ממשחק פעיל לפני כשנתיים.

אסי בוזגלו בגמר הישרדות VIP. ניר פקין
מצטרף לספורט1. אסי בוזגלו/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully