וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אסיה" בכיכובה של שירה האס נרכש בידי אחת מחברות ההפצה הטובות באירופה

4.11.2020 / 12:22

אחרי הפרסים בטרייבקה ולפני טקס פרסי אופיר, הסרט הישראלי "אסיה" בכיכובה של שירה האס נרכש בידי אחת מחברות ההפצה הטובות בממלכה המאוחדת, וייצא שם לאקרנים כבר בשבועות הקרובים

טריילר הסרט "אסיה"/יונייטד קינג וגם סרטים

שבוע וחצי לפני ההכרזה על פרסי אופיר, בהם הוא אחד מן הפייבוריטים המרכזיים, הסרט הישראלי "אסיה" רושם הצלחה בינלאומית נוספת. לאחר שזכה בפרסים בפסטיבל טרייבקה מוקדם יותר השנה, הוא נרכש בידי חברת ההפצה הבריטית Curzon.

Curzon היא מחברות ההפצה האיכותית בממלכה המאוחדת, וזו שהפיצה יותר זוכי דקל הזהב מכל חברה אחרת. רק לאחרונה, אפשר למצוא ברקורד שלה את "פרזיטים", זוכה דקל הזהב והאוסקר; את "האמת" בכיכובן של קתרין דנב וז'ולייט בינוש; את "דיוקן של נערה עולה באש", גם הוא מן הסרטים האירופאיים המוערכים של השנים האחרונות, וברקורד שלהם אפשר למצוא יצירות כמו "כחול הוא הצבע החם ביותר", "אהבה", "סרט לבן", "בין הקירות", "ארבעה חודשים, שלושה שבועות ויומיים" ועוד

יש לציין כי אמנם בתי הקולנוע באנגליה נסגרים היום, אך ל-Curzon יש שירות סטרימינג מצליח עד מאוד. כך או כך, בישראל הסרט בכל מקרה יזכה להפצה על המסך הגדול ביום מן הימים, וזה יהיה ברשת בתי קולנוע לב.

מדובר בסרטה העלילתי הארוך הראשון של רותי פריבר, שלפי התקציר שלו מציג סיפור על אם ובתה, שההרמוניה ביניהן מתערערת כשהבת מודיעה על כוונתה לאבד את בתוליה. מככבות בו אלונה איב ושירה האס, הממשיכה את המומנטום המטורף של "המורדת". את הסרט צילמה דניאלה נוביץ, מי שהיתה גם הצלמת של הסדרה הטרייה "נורמלי".

קטע מהסרט "אסיה". באדיבות בתי קולנוע לב וגם סרטים,
שירה האס ואלונה איב ב"אסיה"/באדיבות בתי קולנוע לב וגם סרטים

ביום שישי הבא, ה-13 בנובמבר, יוכרזו הזוכים בפרסי אופיר. "אסיה" מועמד ב-13 קטגוריות, כולל כמובן בקטגוריית הסרט הטוב ביותר - שהזוכה בה יוגדר אוטומטית כנציג הישראלי לאוסקר בקטגוריית השפה הבינלאומית, וזאת בשנה שבה התחרות על הפסלון המוזהב נראית פתוחה במיוחד.

  • עוד באותו נושא:
  • שירה האס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully