וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שמונה שנים: נסרין קדרי עוזבת את "ליאם הפקות" של אייל גולן

4.11.2020 / 15:54

הזמרת המצליחה, שהתגלתה על ידי אייל גולן בתכנית "אייל גולן קורא לך", החליטה להיפרד מ"ליאם הפקות" אחרי שמונה שנים ולצאת לדרך עצמאית. קדרי: "הוא תמיד היה ויישאר עבורי כמו אבא". גולן: "זכיתי להיות חלק בלתי נפרד מההצלחה שלה. מאחל לה הצלחה"

סטילס: ראובן קסטרו, בימוי: דובי קליין, סאונד: אילן לוי, צלם: מתן גולדשטיין, הפקה: חגית ברק ורוית כהן-צפרירי, עריכת וידאו: נועה לוי

הפרדת כוחות: אחרי שמונה שנים שבהן הייתה הזמרת נסרין קדרי מיוצגת ומנוהלת על ידי אייל גולן בחברתו "ליאם הפקות", הודיעה היום (שלישי) נסרין כי היא עוזבת. אייל גילה את נסרין בתכנית "אייל גולן קורא לך" בערוץ 24 ובמשך שנים ניהל אותה בצוותא עם מנהלו לשעבר בני פרץ. בתחילת השבוע פרץ ויכוח סוער בין נסרין לבין בן זוגה אושר בן דוד בנוגע להצעתו שינהל אותה. הוויכוח הגיע לטונים גבוהים ובסופו אף הוזמנה משטרה.

אייל גולן מסר היום: "כבר מהאודישן הראשון בתוכנית 'אייל גולן קורא לך' זיהיתי את הפוטנציאל וצפיתי את ההצלחה הגדולה של נסרין קדרי. זכיתי ללוות אותה יחד עם הצוות המקצועי של "ליאם הפקות" ולהיות חלק בלתי נפרד מהדרך המדהימה והמשמעותית שעברה ומהישגים חסרי תקדים שצברה במהלך הקריירה. בימים אלה בחרה נסרין לצאת לדרך עצמאית ואני מאחל לה הצלחה".

נסרין קדרי הוסיפה: "קשה לסכם בכמה מילים עשייה מרובה של שנים, שנים של צמיחה וגדילה, שנים של עבודה קשה ופרויקטים ענקיים. לעולם לא אשכח את תחילת דרכי עוד מהאודישן שלי ועד היום. אייל לקח אותי בשתי ידיים, חיבק חזק ולא עזב, טיפח, השקיע, דאג והיה מעורב בכל הנעשה בקריירה שלי מאחורי הקלעים. תמיד היה ויישאר עבורי כמו אבא. אני שמחה להתחיל דרך עצמאית אך אין לי ספק שתמיד יהיה שם בשבילי. אני רוצה להודות לליאם הפקות ובפרט לאייל מעומק ליבי שנתנו לי את ברכת הדרך להמשיך הלאה בדרכי העצמאית".

נסרין קדרי, אייל גולן. אלוני מור,
נפרדים. גולן ונסרין/אלוני מור

לפני ארבעה חודשים החליט ‏איתי לוי לעזוב את "ליאם הפקות" אחרי חמש שנים שבהן היה חתום בה. בהודעה מטעם "ליאם הפקות" נמסר כי בהחלטה משותפת עם איתי לוי הוחלט על פרידה. "ליאם הפקות ליוותה את איתי לוי בתחילת דרכו, משנת 2015 וחתומה על פרויקטים משמעותיים, שיתופי פעולה והצלחות רבות במהלך הקריירה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully