וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לשמאלנים ליברלים יהיה קשה בלי טראמפ. יהיה משעמם עם ביידן"

5.11.2020 / 9:37

למה הדמוקרטים עוד יתגעגעו לטראמפ, למה הסיקור של הבחירות בטלוויזיה הישראלית היה כל כך פרובינציאלי, מה הייתה הבעיה בסיקור מותו של שון קונרי ולמה הייצוג של התקשורת ב"נורמלי" כל כך מגוחך? סיכום השבוע עם העיתונאי מורן שריר

אולי עוד לא בשלה השעה לסכם את הקדנציה של טראמפ, אבל בהחלט אפשר להתחיל לסכם את השבוע האחרון, שעמד כמובן בצל הבחירות בארצות הברית. לצורך זאת, הזמנו לפודקאסט של וואלה! תרבות את מורן שריר, מבולטי העיתונאים ב"הארץ", שוחר פוליטיקה אמריקנית עוד הרבה לפני שזה היה טרנד, וכזה שלא מהסס להביע מה שנקרא "דעות לא פופולריות" - כפי שהוא גם עושה בשיחה.

בין השאר, שריר הסביר לנו למה כולם עוד יתגעגעו לטראמפ, ולמה בכל זאת החזיק אצבעות לביידן; דיבר על הפרובנציאליות של הטלוויזיה הישראלית בכל הקשור לסיקור הבחירות, ולמה בכל זאת חשוב שהיא מתעסקת בו; וחזה איך העתיד שלנו עם ביידן הולך להיראות.

ועוד בשיחה: האם הריאקציה לתקינות הפוליטית באמת שיחקה תפקיד בהישגים של טראמפ? ובנושאים אחרים לגמרי - למה, כפי שגם הסדרה הטרייה "נורמלי" ממחישה לנו, הייצוג של עבודת העיתונות על המסכים תמיד נראה כל כך מגוחך ותלוש מהמציאות, ואיך אפשר גם בלי פרידה משון קונרי.

להאזנה לפודקסט בספוטיפיי. באפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully