וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתמודד הבתול בתוכנית שידוכים בעירום ברח - כשראה לראשונה בחייו אשה ערומה

8.11.2020 / 23:19

בתכנית ההיכרויות "Naked Attraction" מציעים למתמודדים למצוא אהבה - לפי גופם הערום של המחזרים הפוטנציאליים. עבור בריאן הבתול בן ה-23 זה היה יותר מדי והוא ביקש לעזוב את הסט

מתמודד בתוכנית ההיכרויות בעירום Naked Attraction נוטש את הסט/CHANNEL 4

מתמודד בתכנית ההיכרויות בעירום של ערוץ 4 הבריטי "Naked Attraction" (אטרקציה עירומה) הפך לאדם הראשון שברח מהאולפן, לאחר שהיה "המום" מכיוון שמעולם לא ראה גוף נשי עירום לפני כן - ולפתע היו מולו שש נשים ערומות.

"Naked Attraction" מציגה מדי תוכנית שני אנשים שמחפשים אהבה. מולם ניצבים ששה אנשים נוספים שמחפשים אהבה ושגופם כולל לפחות תכונה פיזית אחד שהמחזר הפוטנציאלי נמשך אליה. בכל סיבוב ייחשף רק חלק גוף אחד של המועמדים ובכל סיבוב יודח מישהו.

בקטע מהתוכנית (אותו תוכלו לראות פה למעלה) מתוך פרק הבכורה בעונה החדשה שמתחילה השבוע, המגישה אנה ריצ'רדסון פוגשת בחור בן 23 מקנט בשם בריאן, שמגלה שהוא בתול. לפי הפורמט של התוכנית לבריאן הוצגו שש נשים זרות ערומות שעומדות בנפרד זה מזה - כשכל אחת מהן חושפת יותר מגופה ככל שמתקדם המשחק. לפתע, ריצ'רדסון מזהה שבריאן נראה במצוקה, ושואלת אם הוא בסדר."אתה נראה שאתה עומד להתעלף, בריאן," היא אומרת. הוא עונה: "אני מצטער, אני צריך רגע". כשהוא מצביע אל מחוץ לבמה, הוא מוסיף: "האם אוכל לקבל רגע קטן?" ריצ'רדסון אומרת לו לקחת חמש דקות הפסקה והוא יוצא מהאולפן, בזמן שהדייטים הפוטנציאלים שלו נשארות לעמוד ערומות.

naked attraction. אתר רשמי, צילום מסך
זה מה שהוא ראה/צילום מסך, אתר רשמי
מתמודד בתוכנית היכרויות בעירום עוזב את הסט. naked attraction, צילום מסך
וזו הייתה התגובה שלו/צילום מסך, naked attraction

בשיחה שנערכה לאחר מכן, בריאן הודה שזה היה קצת יותר מדי עבורו בהתחלה. הוא אמר: "זה מציף אותך. זאת אומרת, הכוונה שזה בדרך טובה, אולי הייתי צריך את זה. אבל אני רק צריך לתת לזה לשקוע קצת".

גם ריצ'רדסון הגיבה למה שקרה כשמתמודד ברח מהסט שלה בפעם הראשונה. בראיון ל"דיילי מייל "אמרה: "בחור צעיר בשם בריאן, שהוא בתול, מקסים, אנין יין ומוזיקאי מוכשר, הרגיש ממש חלש כשהוא ניצב בפני שש נשים עירומות, והיה צריך ללוות אותו החוצה, שם דיברו איתו המפיקים. הוא בחור טוב, הוא חזר והתמודד עם שאר התוכנית".

ככה נראה פרק ממוצע בתוכנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully