וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמי אלשיך, אשתו לשעבר של פבלו רוזנברג, הלכה לעולמה

6.11.2020 / 14:23

אלשיך, שהייתה בעבר גם המנהלת של רמי וריטה ושל עברי לידר ואף הקימה את חברת ההופעות "הליקון כנען", הלכה לעולמה בנסיבות טרגיות. בעלה לשעבר פבלו רוזנברג ספד לה: "גם כשנפרדו דרכינו המשכנו להיות יחד, לא רק עבור הילדים אלא עבור עצמנו. כמה עצוב, כמה בלתי נתפס"

נעמי אלשיך, רעייתו לשעבר של המוזיקאי פבלו רוזנברג והמנהלת המיתולוגית של רמי וריטה ושל עברי לידר, הלכה לעולמה בנסיבות טרגיות. "גם כשנפרדו דרכינו המשכנו להיות יחד, לא רק עבור הילדים אלא עבור עצמנו", ספד לה רוזנברג בפוסט קורע-לב שפרסם באינסטגרם. "חשבתי שהערב אכין לך קינוח, אבל הגורל קלקל את התכנית. במקום זה, נפרדנו ממך הבוקר. כמה עצוב, כמה קשוח, כמה בלתי נתפס".

"נעמי אהובה שלי", כתב פבלו. "כבר 28 שנים אנחנו הולכים יד ביד ולב אל לב בעולם שלנו. הקמנו את המשפחה שלנו יחד ואחרי 6 שנים קיבלנו מתנה גדולה: מיכאל ועמליה המקסימים". הוא ממשיך וכותב שגם כשנפרדו, הם המשיכו להיות בקשר הדוק: "האהבה לא פסקה וההבנה והדיאלוג העמוק בינינו היה רק שלנו. ביום שישי האחרון ישבנו במרפסת אצלי ואמרת ששכחת להביא מתוקים לארוחה (כי זה היה התפקיד שלך הקבוע) אבל הרגעתי אותך ואמרתי שהכנתי פלאן עם דולסה דה לצ'ה. נוחי על משכבך בשלום".

גם אשתו יחסי הציבור הוותיקה, רונית ארבל, ספדה לאלשיך, שהייתה אחת ממקימות חברת ההופעות "הליקון כנען" שהייתה כפופה לחברת "הליקון" שניהל אחיה, איציק אלשיך: "נעמי הייתה חברה שלי ואחת הנשים המקסימות והמיוחדת בתעשיית המוזיקה. תעשיית המוזיקה היא תעשיה אמוציונלית ואגרסיבית ולא פשוט לסלול בה דרך ולהמשיך להיות אהוב ומוערך. נעמי בדרכה המאד ייחודית הצליחה ולכן כל כך אהבו אותה: האמנים, המפיקים, השותפים לדרך וגם אנשי המדיה איתם באה במגע. השנים האחרונות היו עבורה אתגר אישי מתמשך. מי שהיה קרוב אליה היה שותף למאבק. שלשום היא ויתרה. הבוקר נקברה. בכל אחד מהאנשים שהיו שם בבית הקברות היא נגעה בדרכה שלה. גם לאלה שבחרו לא להגיע נתנה את כל כולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully