וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טרבק, המנחה הוותיק של השעשועון "ג'פרדי", הלך לעולמו בגיל 80

8.11.2020 / 20:43

המגיש והשחקן הקנדי-אמריקני אלכס טרבק, שהנחה את השעשועון "ג'פרדי" במשך 37 עונות, הלך לעולמו בגיל שמונים לאחר מאבק בסרטן הלבלב. טרבק, זוכה שבעה פרסי גראמי, הצטלם בפעם האחרונה כמגיש התכנית לפני 10 ימים

אלכס טרבק, שהגיש את שעשועון הטלוויזיה "ג'פרדי". Creative Commons
יום הצילום האחרון שלו כמגיש "ג'פרדי" התקיים 10 ימים לפני מותו. אלכס טרבק/Creative Commons

המגיש והשחקן הקנדי-אמריקני אלכס טרבק, שהנחה בין השאר את שעשועון הטלוויזיה "ג'פרדי" (הידוע בגרסתו הישראלית "מלך הטריוויה") מאז חזרתו ב-1984, הלך לעולמו לאחר מאבק בסרטן הלבלב. בן 80 היה במותו. בחשבון התכנית של "ג'פרדי" נכתב היום (ראשון): "'ג'פרדי' עצובה לשתף שאלכס טרבק מת הבוקר, מוקף במשפחתו וחבריו. תודה לך, אלכס".

טרבק הודיע לפני כשנה וחצי כי חלה בסרטן, והחל מיד בטיפול כימותרפי, אך לא תכנן לפרוש מהגשת השעשועון המפורסם. היה לו חוזה להגשת השעשועון עד לשנת 2022. הוא אמר כי עבר "התקפים חזקים של דיכאון כבד שגרמו לי לתהות אם באמת כדאי להיאבק", ועם זאת הוסיף כי הבין שוויתור על חייו יהווה בגידה באשתו, באלוהים ובחולי סרטן נוספים. הוא ציין כי הסיכוי לשרוד שנה שנייה עם סרטן הלבלב עומד על שבעה אחוזים, אבל שהוא מקווה שיצליח לחגוג גם את אבן הדרך הזאת.

טרבק החל את הקריירה שלו כמגיש חדשות בתאגיד השידור הקנדי בשנת 1961, וזכה להצלחה לאחר הגשת תכנית החידונים "Reach for the Top". הקהל האמריקני נחשף אליו בשנת 1973, כשהגיש תכנית ב-NBC שנקראה "The Wizard of Odds", ובהמשך הגיש שעשועונים נוספים וגם שימש כמגיש מחליף ב"גלגל המזל".

בשנת 1984 נבחר להגיש את הגרסה המחודשת של "ג'פרדי". התכנית זכתה לפופולריות עצומה בהגשתו, והובילה את תכניות המשחק לצד "גלגל המזל". באחרונה החל להגיש את העונה ה-37 של "ג'פרדי". יום הצילום האחרון שלו התקיים ב-29 באוקטובר, ופרקי התכנית שצולמו מראש ישודרו ב-25 בדצמבר.

טרבק היה מועמד 31 פעמים לפרסי האמי בקטגוריית הגשת שעשועון יומי, וזכה שבע פעמים. הוא גם הופיע במספר סדרות טלוויזיה, לרוב בתפקיד עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully