וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצטדיונים פתוחים, קפסולות של 20 איש: מתווה חולדאי לחידוש המופעים

11.11.2020 / 13:28

ראש עיריית תל אביב הציג מתווה לחידוש מופעי התרבות בעיר, שלפיו המופעים יתקיימו באצטדיונים או באמפיתיאטרונים פתוחים בלבד כשהצופים מחולקים לקפסולות של 20 איש. במכתב ששיגר לשרי התרבות והבריאות כתב: "תרבות אינה מותרות. יש להבטיח שגרת תרבות תוך שמירה על הנחיות"

בווידאו: חולדאי תוקף את התנהלות משרד הבריאות במשבר הקורונה/צילום: דנה ירקצי, עריכה: ניר חן

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי הציג (רביעי) מתווה לחידוש מופעי התרבות בעיר. במכתב ששיגר לשרי התרבות והבריאות, קרא חולדאי להחזרה מיידית של פעילות מופעי ואירועי תרבות בשטח פתוח וטען כי עיריית תל אביב ערוכה להוציא את המתווה אל הפועל באופן מיידי.

לפי המתווה של חולדאי, המופעים יתקיימו באיצטדיונים ואמפיתאטרונים פתוחים בלבד, כשהצופים מחולקים לקפסולות של 20 איש תוך שמירה על מרחק ביניהן. תהיינה כניסות נפרדות למופע וכל קפסולה תיכנס במועד אחר, ותהיה חובת עטיית מסכה לאורך כל ההופעה. עוד קובע המתווה כי בכניסה למופע תתבצע מדידת חום, בשטחי האיצטדיונים והאמפיתיאטרונים יוצבו עמדות לשטיפת ידיים, תאי השירותים ינוקו היטב, ובכניסה אליהם יוצבו פקחים לשמירה על כמות המשתמשים.

ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי במהלך מייצג עצרת הנרות הגדולה לציון 25 שנה לרצח יצחק רבין 29 באוקטובר 2020. ראובן קסטרו
"תרבות אינה מותרות". רון חולדאי/ראובן קסטרו

"תרבות איננה מותרות", כתב חולדאי לשרים חילי טרופר ויולי אדלשטיין. "היא חיונית והכרחית לקיומה של החברה ולהבטחת קיומם בכבוד של העובדים בענף. משכך, יש להבטיח שגרת תרבות, תוך שמירה קפדנית על הנחיות בריאות הציבור. אני סבור כי הפעלת אירועי התרבות במתכונת שהוצעה מהווה פתרון הולם המאזן בין הצרכים השונים".

כדי לבחון את יישום המתווה מציע חולדאי לערוך אירוע במתכונת פיילוט, שיכלול מופע מוזיקה באיצטדיון בלומפילד, בהשתתפות קהל בהתאם להיקף שיאושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully