וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל "שיר היונה" חוזר - ויושק בקונצרט מיוחד למען השלום

16.11.2020 / 9:20

פסטיבל שיר היונה, שנוסד בידי אייבי נתן המנוח בשנות השמונים ומאז מתקיים באופן לא סדיר, יחזור בחורף 2021 ועוד קודם לכן יושק באירוע מיוחד בדצמבר הקרוב, בהנחיית לוסי איוב ובהשתתפות תזמורת ירושלים מזרח ומערב ודויד ברוזה

בווידאו: טקס חתימת ההסכם עם איחוד האמירויות ובחריין/צילום: לע"מ ורויטרס, עריכה: איתי עמרם

הסכמי השלום האחרונים הם סיבה טובה לקמקבק את פסטיבל היונה - אירוע ותיק שנוסד בשנות השמונים בידי אייבי נתן המנוח ומתקיים מאז באופן לא סדיר. גם הקורונה לא תעצור את המהדורה הטרייה שלו, אם כי היא משנה את לוח הזמנים.

הפסטיבל היה אמור להתקיים בדצמבר, אך נדחה לחורף 2021. בינתיים, בשני בדצמבר יתקיים אירוע מיוחד בו תוכרז התוכנית האמנותית שלו. את המופע תנחה לוסי איוב, ויתקיים בו "קונצרט למען השלום" בהשתתפות תזמורת ירושלים מזרח ומערב, דויד ברוזה, רחלה ועוד. את המופע, שאמור לתת טעימה עתידית מן הפסטיבל עצמו, יזם ומנהל אמנותית תום כהן. הוא ישודר דיגיטלית ובערוצי טלוויזיה ורדיו בישראל ובירדן וגם אצל חברינו החדשים באמירויות.

המטרות המוצהרות של הפסטיבל הן להפיץ אופטימיות ותקווה, לחגוג את הישגי השלום שכבר קיים ולקרוא להעמיק אותו, גם בקרב החברה הישראלית עצמה וגם בינה לשכניה. הוא יתארח השנה בחבל אילות שבערבה הדרומית, על מפגש הגבולות של ישראל עם שתי מדינות עמם יש לה הסכם שלום - מצרים וירדן.

לוסי איוב. שי פרנקו,
תנחה את ההשקה. לוסי איוב/שי פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully