וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופו של עידן: קונאן אובריאן עוזב את תוכנית הלייט נייט שלו

18.11.2020 / 9:21

אחרי כמעט שלושה עשורים של תוכניות ברצועות המאוחרות של הלילה, מנחה הלייט נייט הוותיק ביותר על המסך בארצות הברית, עוזב את התוכנית הקרויה על שמו לטובת תוכנית קומדיה שבועית חדשה בשירות הסטרימינג HBO מקס

קונאן אובריאן. Jason Merritt, GettyImages
מצפה למנוי חינם. קונאן אובריאן/GettyImages, Jason Merritt

קונאן אובריאן, מנחה הלייט נייט הוותיק ביותר בארצות הברית, יסיים ביוני 2021 את תוכניתו הנוכחית, "קונאן" שברשת הכבלים TBS, אחרי עשור על המרקע. לפני כן הנחה הקומיקאי את "הטונייט שואו" ב-NBC לתקופה קצרה, ועוד לפני כן את התוכנית המאוחרת יותר, "לייט נייט עם קונאן אובריאן", החל מ-1993. אובריאן יישאר באותה משפחה: TBS שייך לקונצרן וורנר, שאל שירות הסטרימינג שלה, HBO מקס, עובר הקומיקאי לטובת תוכנית וראייטי שבועית חדשה.

"ב-1993 נתן לי ג'וני קרסון את העצה הטובה ביותר בקריירה שלי: 'בהקדם האפשרי, תעבור לפלטפורמת סטרימינג'", אמר אובריאן על המעבר. "אני נרגש מכך שאני יכול להמשיך לעשות ב-HBO Max את מה שזה לא יהיה שאני עושה, ואני מצפה בשקיקה למנוי בחינם."

לאורך 27 השנים שלו בתוכניות הלילה, קונאן אובריאן הביא אל קדמת המסך כמה וכמה פינות ודמויות איקוניות, בהן טריומף הכלב המעליב והדוב המאונן. בתוכניתו ב-TBS הוא נתן יותר ויותר דגש לצילומים מחוץ לאולפן, דוגמת ביקורים במקומות שונים ברחבי ארצות הברית, וכן גיחות אל ארצות מסביב לעולם במסגרת הספיישלים "קונאן ללא גבולות" (שזמינים בנטפליקס) - ביניהן זכור כמובן גם ביקורו בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully