וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וונדר וומן 1984" יעלה עוד חודש ב-HBO מקס. לישראל הוא יגיע כשבתי הקולנוע ייפתחו

19.11.2020 / 11:07

לאחר דחיות חוזרות ונשנות בהפצתו, הסרט "וונדר וומן 1984" יופץ בשירות הסטרימינג HBO Max בחג מולד הקרוב, ושבוע קודם לכן בבתי הקולנוע בעולם. בישראל לא ניתן יהיה לצפות בסרט באופן חוקי, עד שייצא לאקרנים כשיחזרו בתי הקולנוע במועד לא ידוע

טריילר "וונדר וומן 1984"/יח"צ

לאחר שהפצתו נדחתה מספר פעמים במשך השנה בעקבות משבר הקורונה, הודיעה חברת האחים וורנר כי "וונדרמן וומן 1984" יופץ בשירות הסטרימינג HBO Max בחג המולד הקרוב, 25 בדצמבר. כשבוע קודם לכן יוקרן הסרט בבתי הקולנוע שיהיו פתוחים אז בעולם. הצעד נובע מאי הוודאות אם בתי הקולנוע בארצות הברית יישארו פתוחים, ובמקרה שכן - האם אנשים רבים יסכימו לבוא להקרנה בימי מגפת הקורונה.

מכיוון שבישראל בתי הקולנוע סגורים ואינם צפויים להיפתח עד סוף השנה, ומאחר ושירות HBO Max אינו זמין כאן - כך לא ניתן יהיה לצפות מהארץ בדרך חוקית. בשלב זה גם לא מתוכנן שידורו במסגרות כמו VOD. הסרט צפוי לצאת בישראל כשבתי הקולנוע ייפתחו מחדש, וכעת איש אינו יודע מתי זה עשוי לקרות.

סרט ההמשך של "וונדרוומן", בבימויה של פאטי ג'נקינס ובכיכובה של גל גדות, שהפעם גם משתתפת בהפקתו, היה אמור לצאת לאקרנים בעולם כבר לפני שנה. תחילה נדחתה הפצתו ל-5 ביוני, לאחר מכן נדחתה לאוקטובר ואז שוב לחג מולד. הוא יהיה זמין ב- HBO Max ללא תשלום נוסף מעבר לדמי המנוי שעולים 15 דולר בחודש. זאת בניגוד לבכורת הסרט "מולאן" בשירות הסטרימינג דיסני פלוס, עליה גבתה החברה תשלום נוסף. בהודעה לתקשורת הזרה שהוציאו האחים וורנר נמסר עוד כי הסרט יהיה זמין למשך חודש בשירות הסטרימינג, ולאחר מכן יוצג רק בבתי הקולנוע בחו"ל.

גל גדות כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "הגיע הזמן. כולנו חיכינו הרבה זמן שהדבר הזה יקרה. אני לא יכולה לתאר לכם כמה אני מתרגשת שכולכם תראו את הסרט. זאת לא היתה החלטה קלה ואף פעם לא חשבנו שנצטרך להמתין זמן כל כך ארוך להפצה, אבל הקורונה טלטלה את עולמנו. אנחנו מרגישים שהסרט מעולם לא היה כל כך רלוונטי ואנחנו מקווים שהוא יביא שמחה, תקווה ואהבה ללבבות. 'וונדר וומן 1984' הוא דבר מיוחד בשבילי ואני יכולה רק לקוות שיהיה מיוחד גם עבורכם באותה מידה. השקענו בו את לבנו ונשמתנו. אז... תוכלו לצפות בו בבתי הקולנוע (שעושים עבודה מדהימה כדי לשמור על הבריאות) ותוכלו לצפות בו ב- HBO Max מהבתים שלכם. שולחת לכם את אהבתי. בבקשה תשמרו על הבריאות ושימו מסכה. חגים שמחים לכולכם! תנו לאור להאיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully