וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התרבות מקדם הקמת מתחם הופעות מיוחד באילת

פרסום ראשון: בעקבות הפיכת אילת לעיר ירוקה, מקדם משרד התרבות מתווה להפעלת מתחם להופעות בעיר, בדומה למתווה ההופעות בחוץ בקפסולות, כך חושף שר התרבות חילי טרופר בריאיון מיוחד לוואלה! תרבות שיפורסם מחר. "כנראה זה יהיה במתחם נפרד מבתי המלון, שירכז הרבה מופעים"

בווידאו: ועדת החוקה אישרה פתיחת אטרקציות באילת וים המלח/צילום: דוברות הכנסת, עריכה: אסף דרורי

לאחר שהעיר אילת הוכרזה כ"אי תיירותי" ירוק - מקדם משרד התרבות מתווה להפעלת מתחם להופעות בעיר - כך חושף שר התרבות חילי טרופר בריאיון מיוחד לוואלה! תרבות, שיפורסם מחר (שישי), במלאת חצי שנה לכהונת הממשלה ולכניסתו לתפקיד. משרד התרבות הגיש למשרד הבריאות מתווה למתחם ההופעות בעיר הדרומית המזכיר את מתווה ההופעות בחוץ בקפסולות תוך שמירה על הנחיות הבריאות. זאת לאחר שאתמול (רביעי) נכנס לתוקף מתווה "האיים הירוקים התיירותיים", שמאפשר לציבור הישראלי לנפוש בבתי מלון באילת ובאיזור המלונות בים המלח עוד בטרם פתיחת המלונות בשאר הארץ.

חילי טרופר. ראובן קסטרו
אילת תהנה ראשונה? שר התרבות והספורט חילי טרופר/ראובן קסטרו

"אנחנו במשא ומתן מתקדם עם משרד הבריאות להקמת מתחם תרבות ירוק מיוחד למופעים באילת, שהיא אי ירוק", גילה טרופר לוואלה! תרבות. "כנראה שזה יהיה במתחם נפרד מבתי המלון שירכז הרבה מופעים. אנחנו עובדים עם העירייה. מדובר בפיילוט וברור שנרצה להרחיב אותו. אנחנו בשלב מאוד מתקדם, הגשנו כבר מתווה מפורט ומסודר. זה עוד לא אושר, הפרטים ומועד ההפעלה לא נסגרו וזה לא יהיה מיידי, אבל שר הבריאות הביע נכונות לקדם את הדבר הזה. זה יהיה די דומה למודל שעבד במופעים בחוץ, בקפסולות של עד עשרים אנשים, מרחק של שני מטרים, כניסות נפרדות, מסיכות וכו'. הם כאמור קיבלו את המתווה, עכשיו אנחנו בהערות על המתווה ועל המועד שבו הוא יתחיל לפעול. הם בגדול רוצים שאילת תתחיל עם המלונות, ולראות מה קורה".

הריאיון המלא עם שר התרבות חילי טרופר יפורסם היום (שישי) בוואלה! תרבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully