וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן נלכד בהצפות בראשון לציון - וחולץ: "תינוקות פונו במגבות"

21.11.2020 / 16:59

המוזיקאי נלכד אמש עם רכבו בהצפת גשמים בשכונת שיכון המזרח בראשון לציון. בעזרת תושבי האיזור, המשטרה ומתנדב כוחות חילוץ שבמקרה פעלו במקום, רכבו חולץ. גפן לוואלה! תרבות: "הגיע הזמן לטפל בתשתיות של שיכון המזרח. זה היה מראה לא נעים"

בווידאו: חילוצים ממכוניות ובתים במרכז בעקבות הצפות/עריכה: שאול אדם

הזמר והמוזיקאי אביב גפן נלכד אמש (שישי) עם רכבו בהצפת גשמים בשכונת שיכון המזרח בראשון לציון. גפן, שהיה בדרכו לביקור אצל מקורב אליו שהחלים מקורונה, נלכד עם רכבו בהצפה ברחוב. בעזרת תושבי האיזור, המשטרה ומתנדב כוחות חילוץ שבמקרה פעלו במקום, רכבו חולץ מהמקום.

גפן מסר לוואלה! תרבות: "אני רק רוצה להודות לתושבי שיכון המזרח בראשון לציון, למשטרת ישראל ולמתנדבים שפעלו במקום והגיבו במהירות. הגיע הזמן לטפל בתשתיות של שיכון המזרח כי תינוקות פונו במגבות באישון לילה וזה היה מראה לא נעים. אני סומך על ראש העיר שייתן מענה מהיר ופתרונות לתושבים".

אביב גפן במחאת האמנים בכיכר רבין. ראובן קסטרו
חולץ. אביב גפן/ראובן קסטרו

משעות הלילה פועלים כוחות ההצלה לחילוץ לכודים מכלי רכב או דירות שהוצפו בעקבות הגשמים. שני לכודים חולצו מיחידות דיור במרתפים ברחוב גיפשטיין בראשון לציון, שלושה בני אדם חולצו מרכבים ברחוב יגאל אלון. כמו כן, ברחוב ירושלים חולצו שני ילדים מתוך רכב שנתקע בשלולית עמוקה, חמישה בני אדם נוספים חולצו מאירוע דומה ברחוב שמוטקין.

בחיפה חולצו כמה בני אדם שנלכדו בהצפות בשכונת קריית שפרינצק ובשדרות ההגנה. במושב חמד חולצו שתי ילדות ואישה מדירה מוצפת ברחוב התמר, וגם בנתניה חולצה נהגת שנתקעה בהצפה.

עוד בוואלה!

צפו: הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש של בלאקפילד בהובלת אביב גפן

לכתבה המלאה
הצפות, 21 בנובמבר 2020. דוברות המשטרה, אתר רשמי
הצפות ברחבי הארץ/אתר רשמי, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully