וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שעשינו ב-1976: "גבעת חלפון אינה עונה" זוכה למיני-סדרת המשך בסלקום tv

23.11.2020 / 10:42

סרט הפולחן בכיכובם של הגששים יזכה לספין-אוף טלוויזיוני שייצרו נפתלי אלטר, שכתב את הסרט המקורי עם אסי דיין, ובנו של האחרון, ליאור דיין. "במשך שנים פנו אליי וביקשו את הסכמתי וסירבתי", אמר דיין הבן, "אבל עכשיו עמדתי השתנתה"

מתוך "גבעת חלפון אינה עונה"/יח"צ

רבות דובר לאורך השנים על סרט המשך לקלאסיקה "גבעת חלפון אינה עונה" בכיכובם של הגששים, אבל כזה לא יצא לפועל, ועם מותו של ישראל פוליאקוב נחתם על כך הגולל. כעת מודיעה סלקום tv כי סרט הפולחן הישראלי יזכה אצלה לחיים חדשים במתכונת אחרת: מיני-סדרת המשך בשם "גבעת חלפון 1.5".

את הסרט המקורי מ-1976 יצרו נפתלי אלטר ואסי דיין. עם מותו של האחרון הפך בנו, ליאור דיין, לבעל הזכויות לצד אלטר. שניהם יפתחו ויכתבו את המיני-סדרה החדשה עבור סלקום tv יחד עם ויקטור בובלי, המגלם את אחד המאושפזים במוסד בסדרה של ליאור דיין ב-HOT, "נורמלי". הסדרה תהיה ספין-אוף של הסרט המקורי, אם כי עדיין לא פורסם באיזה אופן, מה תהיה עלילתה והאם ישתתפו בה כוכבי הסרט המקורי.

גבעת חלפון. yes
המשך טלוויזיוני. הגששים מתוך "גבעת חלפון אינה עונה"/yes

"גבעת חלפון אינה עונה", בכיכובם של פוליאקוב, שייקה לוי וגברי בנאי, עקבה אחר הרפתקאותיהם המחורפנות של מילואימניקים משועממים וחסרי חשק בדיונות של סיני שאחרי מלחמת יום כיפור. מלבד הגששים כיכבו בסרט טוביה צפיר, ניצה שאול, מיקי קם, חנה לסלאו, אריה מוסקונה, מנחם זילברמן ואחרים. שיר הנושא מתוכו, "תן לשים ת'ראש על דיונה", שנכתב על ידי דיין האב והולחן על ידי אלטר, הפך ללהיט בפני עצמו.

ב-2019 זכה הסרט לעיבוד בימתי בתיאטרון הבימה שכתב דניאל לפין וביים משה קפטן, בכיכובם של טל מוסרי, קובי מאור, שלומי קוריאט, משה אשכנזי, עדנה בליליוס, אורי הוכמן, סנדרה שדה, יעל עמית, וגם טובה צפיר וניצה שאול ששיחזרו את תפקידיהם מהסרט.

"במשך השנים, פעם אחר פעם, באופן סדרתי, פנו אליי וביקשו את הסכמתי ליצירת סרט המשך ל'גבעת חלפון', אך תמיד סירבתי בטענה שמדובר ביצירת מופת שעם הזמן הפכה לדבר קדוש ולכן אסור לגעת בה", מסר ליאור דיין. "אלא שלפני שנה התרחש מקרה שמעולם לא חשבתי שיכול לקרות ובעקבות זה, אני חייב להודות, עמדתי השתנתה. 45 שנים אחרי, גבעת חלפון תענה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully