וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמות הריאליטי: מאחורי ההחלטה לשדר את גמר "הזמר במסכה" מול בכורת "האח הגדול"

23.11.2020 / 16:36

קשת הכריזה אתמול כי תשדר את פרק הגמר המיוחל של "הזמר במסכה", אחת התכניות הפופולריות השנה בטלוויזיה, מול פרק פתיחת העונה החדשה של "האח הגדול" של המתחרה רשת. "קשת לא תיתן לרשת יותר לנשום", אומר גורם בכיר בתעשייה לוואלה! תרבות

קטע מתוך "הזמר במסכה", הרמזים עולים מדרגה/קשת 12

במהלך דרמטי שיבצה קשת 12 את פרק הגמר של "הזמר במסכה" ב-5 בדצמבר, ראש בראש מול פרק פתיחת העונה החדשה של "האח הגדול" ברשת 13. קשת הכריזה על השיבוץ אמש, לאחר שכבר לפני יותר משבועיים הוכרז ברשת על תאריך השקת "האח הגדול". הצבת שני מותגי ריאליטי חזקים זה מול זה תעמיד את שני הערוצים בתחרות קשה במיוחד.

"לאורך השנים היה סטטוס קוו בין קשת לרשת, שמול תכניות השקה וגמרים לא מניחים תכניות גדולות", אומר גורם בכיר בתעשייה. "הסטטוס קוו נשבר בקיץ האחרון מצד רשת, כשהיא שיבצה את 'הישרדות' מול גמר 'MKR המטבח המנצח', ושיבצה את 'הישרדות' גם מול גמר 'בית ספר למוסיקה'. וקשת עכשיו מנגחת גם בהשקות וגם בגמרים. אני יודע מבפנים שקשת לא תיתן לרשת יותר לנשום".

רונן האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
"קשת עכשיו מנגחת את רשת גם בהשקות וגם בגמרים". "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

גורם המקורב לרשת אמנם מודה בפני וואלה! תרבות שהסטטוס קוו השתנה, אבל טוען לסיבות אחרות לשינוי הזה. "הסטטוס קוו השתנה כשרשת ניצחה במשך ארבעה חודשים את קשת, וזה כאב", אומר המקורב לרשת.

על הצלחתה הגדולה של "הזמר במסכה" אפשר ללמוד בין השאר מכך שהשקתה רשמה 26.4%, ורשמה עד כה ממוצע של 25.8% רייטינג לפרק. על עוצמת "האח הגדול" בטבלאות הרייטינג ניתן ללמוד בין השאר מכך שהשקת העונה הראשונה שלה ברשת 13 רשמה 29% רייטינג, והשקת העונה השנייה של "האח" ברשת רשמה 27.4%.

מקשת ומרשת סרבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully