וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט של אלה לי הוא קלאסיקה מיידית, אבל יש בו משהו מעצבן ואפילו מסוכן

האם "הילדה הכי יפה בגן" הוא שיר שצריך לככב בפנתיאון או להיגנז? מה המסר הבעייתי שעולה מ"מה אני רוצה" של אלה לי? ולמה השיער של ארז דריגס ב"חזרות" כל כך מושלם? הפודקאסט של וואלה! תרבות עם התשובות לשאלות הכי בוערות

יהונתן גפן ויוני רכטר כתבו את "הילדה הכי יפה בגן" בסוף שנות השבעים, ומאז הפך השיר לקלאסיקה ישראלית. השבוע, לראשונה, הוא גם הגיע לצרפת, בזכות גרסה צרפתית מדוברת ומהוללת שהכינה לו ענת מושקובסקי, מוזיקאית ישראלית המתגוררת בפריז.

הקול של מושקובסקי שמימי כתמיד, אבל האם באמת היינו זקוקים דווקא לגרסה מחודשת של השיר הזה? האם שיח על "הילדה הכי יפה" הוא לא משהו שהתאים יותר לשנת יציאת הלהיט הפולחני, וקצת פחות מתאים פחות עכשיו?

השאלה הזו עמדה בתחילת השיחה השבועית בין מיתר שליידר פוטשניק ואבנר שביט במסגרת הפודקאסט של וואלה! תרבות. לאחר מכן, צצו נושאים הרי גורל לא פחות, שהשיער של ארז דריגס ב"חזרות" הוא אחד המרכזיים שבהם.

עוד בתפריט: למה "חזרות" היא סדרה כל כך מומלצת, ולמה "מה אני רוצה" של אלה לי ראוי לכל השבחים גם כן, אבל בכל זאת יש משהו מעצבן. ולקינוח: מה צריכה להיות נקודת המבט בעיבוד המחודש של "שכחו אותי בבית", שחגג השבוע שלושים שנה לצאתו?

האזינו לשיחות מרתקות עם נפתלי בנט, אבי נמני ואהוד אולמרט בעמוד הפודקסטים של וואלה!

להאזנה בספוטיפיי

להאזנה באפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully