וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלאק קיוב" חויבה לשלם כמיליון וחצי שקלים לתכנית "עובדה"

26.11.2020 / 12:01

חברת הסייבר ההתקפי "בלאק קיוב" חויבה על ידי בית משפט בבריטניה לשלם 350 אלף פאונד עבור הוצאות בית משפט לתוכנית "עובדה" של קשת 12. זאת לאחר שנמשכה תביעת הדיבה של "בלאק קיוב" נגד קשת, שבה דרשה פיצוי של 15 מיליון פאונד

אילנה דיין, 13 בספטמבבר 2016. ראובן קסטרו
אילנה דיין/ראובן קסטרו

חברת הסייבר ההתקפי "בלאק קיוב" חויבה על ידי בית משפט בבריטניה לשלם 350 אלף פאונד עבור הוצאות בית משפט לתכנית "עובדה" של קשת 12 - כך מדווח הגרדיאן. זאת לאחר שנמשכה תביעת הדיבה של "בלאק קיוב" נגד קשת, שבה דרשה פיצוי של 15 מיליון פאונד. הפסיקה ניתנה בשבוע שעבר, יום לאחר ש"בלאק קיוב" משכה את תביעתה. היא חויבה לשלם תשלום ביניים על הוצאות קשת וחמישה מעיתונאיה.

על פי "בלאק קיוב", הם משכו את התביעה בגלל שהיה עליהם להוכיח נזק כספי בבריטניה, בעוד שבפועל לא היה נזק כזה. דובר החברה מסר לגרדיאן: "החברה, בהתאם להמלצת עורכי דינה האנגלים, החליטה לא להמשיך בתביעת לשון הרע שלה בבריטניה נגד 'עובדה' על התכנית ששודרה לפני מעל לשנה. בגלל שהכנסות החברה בשנה לאחר השידור גדלו, הטענה שהחברה ספגה הפסד כספי בגלל השידור - נשמט. החברה ממשיכה לטעון שהשידור היה שגוי ומטעה באופן חמור, ותמיד פועלת אך ורק על פי החוק בכל תחום שיפוט שבהם היא פועלת".

אילנה דיין, 13 בספטמבבר 2016. ראובן קסטרו
אילנה דיין/ראובן קסטרו

ביוני 2019 שידרה "עובדה" תחקיר שעסק בחברת הריגול התעשייתי, שטען כי אנשי עסקים, ובהם עידן עופר, שכרו את שירותיה כדי לברר מידע על פוליטיקאים ורגולטורים. בנוסף, נטען בתחקיר כי HOT שקלה לשלוח נערת פיתוי לעיתונאי שתקף אותה. עוד פורסם כי כי נציגי החברה בדקו הנפקה של דרכונים מזויפים וציתותים לטלפונים בפעילות באפריקה. בלאק קיוב הכחישה את הטענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully