וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטרה לרמי ורד: "רונית הביביסטית" תיכנס לבית "האח הגדול"

1.12.2020 / 16:43

פעילת הימין רונית לוי, אושיית טוויטר המוכרת בזכות כינויה "רונית הביביסטית", צפויה להיכנס לבית "האח הגדול" בשבת הקרובה. היא צפויה להוות קונטרה לקומיקאי רמי ורד שמביע בטוויטר דעות חריפות נגד ראש הממשלה

האח הגדול 26/3. רשת 13, צילום מסך
האח הגדול/צילום מסך, רשת 13

במוצאי שבת הקרובה צפויות להיפתח דלתות בית "האח הגדול" בנווה אילן שליד ירושלים, ומבין אלו שייכנסו לבית המפורסם במדינה צפויה להיות גם פעילת הימין רונית לוי, אושיית טוויטר המוכרת בזכות כינויה "רונית הביביסטית". כך נודע לוואלה! תרבות מפי גורמים המקורבים לרונית. ייתכן והיא נכנסת על תקן קונטרה ימנית לקומיקאי רמי ורד, שדבר כניסתו נחשף על ידי העיתונאי ערן סוויסה ב"ישראל היום" לפני כשבוע וחצי. ורד פעיל מאוד ברשתות החברתיות ולא חושש להביע את דעתו החריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לוי הסבירה בעבר לעיתון הארץ את הסיבה לאימוץ הכינוי "הביביסטית": "אנשים נהגו לכנות אותנו 'ביביסטים' כדי ללעוג לנו. אני החלטתי לצרף את הכינוי לשמי כעניין של גאווה. נדמה שהוספת הכינוי תפסה". באוקטובר נחסם חשבונה של לוי בטוויטר לאחר שלטענתה אנשי שמאל דיווחו עליו. מאז אתמול היא לא צייצה ולא ריטווטה בחשבון הטוויטר הפעיל שלה.

רונית לוי הביביסטית. טוויטר, צילום מסך
רונית הביביסטית/צילום מסך, טוויטר

העונה החדשה של "האח הגדול" תעלה ברשת 13 ותשודר ראש בראש מול גמר "הזמר במסכה" בקשת 12. העונה צפויה לכלול אנשים מפורסמים לצד אנשים אנונימיים. מבין האנשים המפורסמים שנטען בכמה פרסומים כי הם צפויים להיכנס לבית: פליט הריאליטי ג'וזי זירה, הדוגמנית ואושיית הרשת גל גברעם הזמרת זהבה בן וגם ראש לשכתו של אולמרט לשעבר שולה זקן אשר ריצתה עונש מאסר לאחר שהורשעה בשוחד.

מהפקת התכנית נמסר: "דיירי העונה החדשה של "האח הגדול" ייחשפו בפרק השקת התכנית שתעלה בשבת הקרובה ברשת 13".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully