וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יהורם גאון ירוץ לנשיאות המדינה רק אם יידע שיש לו רוב בכנסת"

2.12.2020 / 8:53

קלמן וליברמן דיווחו הבוקר בתכנית הרדיו שלהם כי הזמר בן ה-80 שוקל לרוץ לנשיאות המדינה. עם זאת, מקורבים לזמר סיפרו לוואלה! תרבות כי הוא ירוץ לתפקיד "רק אם יידע בוודאות שיש רוב של חברי כנסת שיתמכו בו. הוא לא הטיפוס שיפעיל לובי עבורו בכנסת"

שגיא בן נון מראיין את יהורם גאון באולפן וואלה! NEWS, מאי 2017/וואלה!

הזמר וחתן פרס ישראל יהורם גאון (80) שוקל לרוץ לתפקיד נשיא המדינה. לפי פרסום בתכנית הרדיו "קלמן וליברמן" של התאגיד, נתן גאון את הסכמתו לקמפיין רשת שנועד לאסוף חתימות של עשרה חברי כנסת שיאפשרו את הצגת מועמדותו לתפקיד. קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן סיפרו כי שוחחו אמש עם גאון והוא אמר להם שהוא מכיר ומודע לכל הפעילות הזו סביבו וכי טרם קיבל החלטה סופית אם לרוץ או לא לרוץ לנשיאות המדינה, דהיינו הוא עדיין שוקל זאת.

מקורבים לגאון סיפרו לוואלה! תרבות כי לאורך השנים היו הרבה התארגנויות ויוזמות בנושא - וגם הפעם הוא מברך עליהן אם כי טרם קיבל החלטה סופית בנושא. "עם זאת חייבים להבהיר שיהורם לא ירוץ לתפקיד נשיא המדינה אלא אם הוא יידע בוודאות שיש רוב של חברי כנסת שיתמכו בו. הוא לא הטיפוס שיתחיל להפעיל לובי עבורו בכנסת".

יהורם גאון מתראיין באולפן וואלה! NEWS. ניב אהרונסון
כבוד. יהורם גאון/ניב אהרונסון

בספטמבר האחרון הודיע השר לשעבר שמעון שטרית כי הוא מתכוון להתמודד על תפקיד נשיא המדינה. שטרית, פרופסור למשפטים, שימש בעבר ח"כ ושר במפלגת העבודה וכיהן כשר הכלכלה, המדע והדתות בממשלת רבין. בשבועות האחרונים שטרית נפגש עם ח"כים והציג בפניהם את כוונתו להתמודד בבחירות לנשיאות, שיתקיימו ביולי 2021. "אני רואה בתפקיד נשיא המדינה את משימת חיי".

לדבריו, מדינת ישראל נמצאת כיום במשבר מהגדולים בתולדותיה, "ובזמנים של שסע הולך ומעמיק בין הקבוצות השונות בחברה הישראלית. בתקופה מורכבת זו, ישראל זקוקה לאדם בעל ניסיון, שיקול דעת ועין טובה, שיוכל למלא בנאמנות את אחד התפקידים ברגישים והחשובים במדינת ישראל - תפקיד נשיא המדינה".

שמות נוספים שעלו כמועמדים אפשריים להתמודד לתפקיד הם מרים פרץ, יצחק הרצוג, עמיר פרץ, יולי אדלשטיין ויהודה גליק - שהודיע רשמית על התמודדותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully