וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה של שמונה ספרות: עוד צעד גדול לקריירה של גל גדות

3.12.2020 / 7:55

הכוכבת הישראלית ממשיכה לכבוש את הוליווד ולרשום הישגים מטורפים, והפעם רושמת עסקה של שמונה ספרות על מותחן ריגול שמוצג כתשובה הנשית ל"משימה בלתי אפשרית" ולסרטי ג'יימס בונד

גל גדות וונדרוומן/מתוך "וונדר וומן 1984" באדיבות Entertainment Tulip

עוד צעד גדול בקריירה של גל גדות: לפי דיווחי האתר דדליין, השחקנית חתמה על עסקה בשווי שמונה ספרות במסגרתה תככב במותחן ריגול בשם "לב של אבן", המוצג כמעין תשובה נשית ל"משימה בלתי אפשרית" ולסרטי ג'יימס בונד. עוד לא ברור אם הסרט יעלה באולמות הקולנוע או בסטרימינג.

את התסריט יכתבו גרג רוקה, מי שעמד מאחורי "משמר האלמות", שהיה השנה להיט בנטפליקס; ואליסון שרדר, שהיתה מועמדת לאוסקר על כתיבת "מאחורי המספרים". שרביט הבימוי יופקד כנראה בידי טים הרפר, שלאחרונה ביים את "השמים הם הגבול".

בזמנו, פורסם כי גל גדות קיבלה משכורת זעומה של 300 אלף דולר בלבד כדי להשתתף ב"וונדר וומן", מה שחשף שוב את פערי השכר בין גברים ונשים בהוליווד. לקראת סרט ההמשך, "וונדר וומן 1984", היא כבר קיבלה סכום גבוה פי 33 - עשרה מיליון דולר, וכעת היא חוצה גם את הרף הזה ומצטרפת למועדון המצומצם של אושיות קולנועיות שמקבלות יותר מעשרה מיליון דולר על פרויקטים שלהם.

"וונדר וומן 1984", כזכור, יעלה בשלהי החודש הקרוב ברחבי העולם - באולמות הקולנוע, היכן שהם פתוחים, ובסטרימינג איפה שלא, חוץ מאשר בישראל, לבנון ועוד כמה מדינות, בהן לא ברור מתי ואיפה הסרט יוקרן.

גל גדות בטקס האוסקר 2020. AP
מ-300 אלף דולר למשכורת של שמונה ספרות ומעלה. גל גדות בטקס האוסקר האחרון/AP
  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully