וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדור הוא סגול: ישראל הוארה בצבע הסגול בהצדעה לאנשים עם מוגבלויות

3.12.2020 / 19:19

מצפון ועד דרום, ישראל הוארה הערב בסגול, הצבע המזוהה עם אנשים עם מוגבלויות. זאת, במסגרת פעילות מיוחדת של מפעל הפיס שחרת על דגלו את קידום הנושא

איצטדיון טדי מואר בסגול. ישראל שוורץ,
גשר המיתרים בסגול הערב/ישראל שוורץ

היום (חמישי) ציין העולם את יום המודעות הבינלאומי לשיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. מפעל הפיס הניף גם הוא את דגל השיוויון ויצא בפעילות מיוחדת עם מרכז השלטון המקומי, מרכז המועצות האזוריות ואתר "שווים". במסגרת זאת, המדינה כולה הוארה בסגול - הצבע המזוהה עם אנשים עם מוגבלויות.

בסך הכל, 150 דוכנים של מפעל הפיס וכמאה מבנים ובניינים ברחבי הארץ הוארו בסגול. בין השאר, מדובר בגשר המיתרים בירושלים, תחנת הכוח רידינג, איצטדיון טדי, בית הנשיא, בסיס הקריה ועשרות בנייני עיריות ומועצות.

מפעל הפיס והשלטון המקומי הציבו את הסיוע לאנשים עם מוגבלויות כיעד מרכזי ומשקיעים בו משאבים רבים, מן הרמה הלאומית ועד מיזמים מקומיים. הוא גם מפעיל מערך של אלפי מלגאים המתנדבים בקהילה עם דגש על קידומה של האוכלוסייה הזו. כמו, התקיימו היום פעילויות הקשורות לנושא ברשויות שונות ברחבי הארץ וכן בתנועות נוער.

איצטדיון טדי מואר בסגול. ישראל שוורץ,
מימין לשמאל: עידן מוטולה, עורך אתר "שווים"; חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי; בני דרייפוס, מנכ"ל מפעל הפיס; משה ליאון, ראש העיר ירושלים/ישראל שוורץ
איצטדיון טדי מואר בסגול. ישראל שוורץ,
איצטדיון טדי בסגול הערב/ישראל שוורץ
איצטדיון טדי מואר בסגול. ישראל שוורץ,
תחנת הרכבת לוד בסגול הערב/ישראל שוורץ
איצטדיון טדי מואר בסגול. ישראל שוורץ,
מגדל המים ברמת גן בסגול הערב/ישראל שוורץ
  • עוד באותו נושא:
  • מפעל הפיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully