וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מישהו מצא פה את עומר אדם?": הקומיקאי הישראלי שהופיע בדובאי

6.12.2020 / 10:59

הקומיקאי וכוכב הרשת הישראלי גיא הוכמן הופיע באחד המלונות היוקרתיים בדובאי מול 30 מחברי ההנהלה של חברת סקידיל שהוטסו לשם במיוחד. "זו חוויה אדירה להיות הקומיקאי הישראלי הראשון שמופיע פה. האמירתיים מלאי הומור ומקבלים אותנו פה באהבה"

גיא הוכמן מופיע בפני הנהלת "סקי דיל" בדובאי/באדיבות המצולמים

אחרי שכמעט כל זמר ישראלי שמכבד את עצמו טס להופיע באיחוד האמירויות מול הקהל הישראלי שנוהר לשם בהמוניו, הגיע כעת תורם של הקומיקאים: הסטנדאפיסט וכוכב הרשת הישראלי גיא הוכמן טס לדובאי כדי להופיע מול 30 מחברי ההנהלה הבכירה של חברת "סקידיל". בכך הפך לקומיקאי הישראלי הראשון שמופיע במדינה שעמה נחתם הסכם שלום באחרונה. בדרך לדובאי הופיע הוכמן בטיסה והצחיק את עשרות הישראלים שטסו ליעד הלוהט החדש. בדובאי עצמה הופיע כאמור הוכמן מול עובדי החברה באחד המלונות היוקרתיים במקום.

צפו למעלה בקטע מתוך הופעתו של הוכמן בדובאי

גיא הוכמן בדובאי דובאי. באדיבות המצולמים, צילום מסך
גיא הוכמן וידיד/צילום מסך, באדיבות המצולמים

"זו הייתה חוויה אדירה להיות הקומיקאי הישראלי הראשון שמופיע על אדמת דובאי", מסר הוכמן לוואלה! תרבות. "וכן, בין לבין עוברים מקומיים עם גלאביות ואני מתאפק לא לזרוק 'אתם רואים אמירתיים נחמדים, אני רואה להקת ליווי של עומר אדם'. אגב, המשימה שלי פה היא לא רק להופיע אלא למצוא את עומר. הבן אדם חודש מוציא לנו את העיניים, מגיעה לו לדעתי נקמה. בכל מקרה, האמירתיים מלאי הומור וכסף ובאמת מקבלים אותנו פה באהבה. אבל אולי תהיה לי דעה אחרת אחרי המעצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully