וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יהיה שיר השנה? הצביעו למצעד הבינלאומי של וואלה! NEWS ו-eco99fm

6.12.2020 / 15:00

שנת 2020 הייתה קשוחה אך סיפקה לא מעט רגעים מוזיקליים מעולים. גולשי וואלה! NEWS ומאזיני eco99fm מוזמנים לבחור את שירי השנה שלהם ולזכות בפרס שווה. המצעד ייערך ב-31 בדצמבר במשדר מיוחד מאולפן וואלה! NEWS שיגישו האמנים מרגי, שירי מימון ואלה-לי יחד עם מור גלפנד

מיילי סיירוס, הוויקנד. יח"צ, צילום מסך
אחד מהם ינצח? מיילי סיירוס, הוויקנד/צילום מסך, יח"צ

בקרוב הוא מגיע: המצעד הבינלאומי השנתי של וואלה! NEWS ו-eco99fm. מה יהיה שיר השנה? הבחירה בידיים שלכם. בחרו את השירים שהכי אהבתם ב-2020 ואולי תזכו בפרס. ברשתות החברתיות תוכלו גם לבחור את הזמר, הזמרת וההרכב שעשו לכם את השנה.

בחרו כאן את השירים שעשו לכם את השנה

האם טיילור סוויפט הפילה אתכם? אריאנה גרנדה כבשה אתכם? דואה ליפה שימחה אתכם? אולי תרצו לפצות את הוויקנד על היעדר המועמדויות בגראמי? האם זו הייתה השנה של הארי סטיילס, מיילי סיירוס או בילי אייליש? רק אתם קובעים. היכנסו לרשימה למטה והצביעו עכשיו למצעד הבינלאומי.

נתראה ונשתמע במשדר המיוחד שיתקיים ב-31.12.20 החל משעה 12:00 ולמשך שלוש שעות. המשדר יועבר מאולפן וואלה! NEWS וכמובן ברדיו eco99fm והוא יהיה כמובן עמוס הפתעות, ביצועים מיוחדים ורגעים מרגשים. את המצעד יגישו האמנים הישראלים הכי בינלאומיים שיש - שירי מימון, מרגי ואלה-לי - לצד מור גלפנד.

לחצו כאן והצביעו למצעד הבינלאומי 2020.

  • עוד באותו נושא:
  • 99fm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully