וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והפעם - ממש לא בזום: כל הפרטים על פסטיבל הג'אז באילת

7.12.2020 / 8:33

אחרי שנדחה כבר פעמיים - מפיקי פסטיבל הג'אז באילת הודיעו כי יתקיים בין 18-20 בפברואר בעיר הדרומית והוא יכלול אמנים כחול-לבן, ביניהם מארק אליהו, רביעיית אלי דג'יברי, חנן בן ארי, עומרי מור יארח את עידן רייכל ועוד

חנן בן ארי בהופעה בביתו/מערכת וואלה! תרבות

פסטיבל הג'אז באילת יתקיים השנה באופן פיזי במהדורה חדשה ומעודכנת לתקופה - זאת אחרי שנדחה כבר פעמיים. הפסטיבל יהיה הראשון שמתקיים באופן פיזי לראשונה זה עשרה חודשים. הוא יתקיים בין 18-20 בפברואר, הוא יכלול רק אמנים כחול-לבן בהתאם להגבלות הקורונה ומנהלו האמנותי יהיה יוסי פיין.

בין האמנים שיופיעו: רביעיית אלי דג'יברי, מארק אליהו יארח את דיקלה, שלישיית דניאל זמיר תארח את הוד מושונוב (BEMET), חנן בן ארי והאורקסטרה - תזמורת הג'אז הישראלית, עומרי מור מנגן רייכל ומארח את עידן רייכל, יסמין מועלם, רבע לאפריקה יארחו את רביד פלוטניק, נגה ארז, הדג נחש ועוד ועוד. בנוסף למופעים יתקיימו בלוקיישנים ברחבי העיר ג'אם סשנים, כיתות אמן, סדנאות ופאנלים.

המנהל האמנותי החדש, יוסי פיין מסר: "אני שמח ונרגש יותר מתמיד, כי השנה הנוכחית תוקדש כולה לאמנים ישראלים. יש לנו כל כך הרבה אמנים מעולים, הגיע הזמן להתגאות במה שיש, ויש הרבה. יהיה כיף גדול".

חנן בן ארי. אורטל לביא,
יגיע גם. חנן בן ארי/אורטל לביא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully