וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואף מילה על תרנגולים: הדואט הבינלאומי של צחי הלוי ולוסי אהריש

8.12.2020 / 10:01

אחרי ששיגעו את המדינה ב"זמר במסכה", חוברים בני הזוג צחי הלוי ולוסי אהריש לראשונה ל-"seen", דואט בינלאומי חדש שיהיה חלק מהקמפיין לסרטה החדש של סופיה לורן. את השיר כתבה והלחינה דיאן וורן. השיר עתיד לצאת בכל העולם בפברואר 2021

הם שיגעו את המדינה בדמויות התרנגול והחסידה בתכנית המצליחה "הזמר במסכה", וכעת צחי הלוי ולוסי אהריש - זוג נשוי בחיים - משתף לראשונה מוזיקלית פעולה לדואט בינלאומי חדש. החיבור הייחודי נרקם בניצוחה של אירית טנהנגל, אחת הנשים הבולטות בשוק המוזיקה הבינלאומי, שחברה אל הכותבת האגדית וזוכת פרסי הגראמי דיאן וורן שכתבה להיטי ענק לאמנים כמו סלין דיון, וויטני יוסטון, ליידי גאגא ושר.

את השיר, "Seen" שמו, כתבה והלחינה דיאן וורן כשיר הנושא לסרט החדש "THE LIFE AHEAD" שעלה בימים אלה לאקרנים בכיכובה של סופיה לורן. טנהנגל ביקשה מוורן לכתוב שיר בינלאומי עם מסר של אחווה לפני שהחליטה מי ישירו אותו. באחד הערבים צפתה ב"זמר במסכה" וראתה את אהריש בתור החסידה. היא החליטה לפנות לאהריש ובעלה הלוי משום שלטענתה הם זוג "שכנגד כל הסיכויים והמחסומים הלך אחרי האהבה". טל פורר הפיק את השיר והוא צפוי לצאת בכל העולם בפברואר 2021 בגרסה משולשת אותה ישירו צחי ולוסי יחד עם זמרת בינלאומית שטרם נחשפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully