וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה מורג מונתה למנהלת האמנותית של סינמטק תל אביב

8.12.2020 / 14:00

דנה מורג, שעשתה חיל כמנהלת הרכש של yes, מונתה לתפקיד המנהלת האמנותית של סינמטק תל אביב, ותוביל אותו לעידן שאחרי הקורונה

דנה מורג. סינמטק תל אביב,
דנה מורג/סינמטק תל אביב

לאחר תהליך ארוך, סינמטק תל אביב סוף כל סוף מינה מנהלת אמנותית חדשה. מי שתאייש את התפקיד, אחד החשובים בתרבות הקולנוע, היא דנה מורג - עד כה מנהלת הרכש של yes.

מורג, בוגרת בהצטיינות של תוכנית התואר השני באוניברסיטת ווריק היוקרתית באנגליה, עובדת ב-yes מזה יותר מעשור. בתחילה היתה אחראית על הרכש הקולנועי, והפכה את ערוצי הסרטים של הלווין לטובים, המגוונים והאיכותיים מסוגם בישראל - סינמטק בפני עצמו. בשנים האחרונות, הפכה אחראית גם על רכש הסדרות.

דינה פלד, מנכ"לית הסינמטק, מסרה - "אנו נמצאים בעיצומה של תקופה מאתגרת בה אנו נערכים ל'יום שאחרי הקורונה' ולחזרתם של עובדי הסינמטק והקהל לאולמות הקולנוע. אין לי ספק שיחד עם דנה נצלח את אתגרי התקופה ונצעיד את הסינמטק במקצועיות ותנופה".

מורג עצמה הצהירה: "אני שמחה ונרגשת לקראת התפקיד החדש, ומודה מאד לוועדת האיתור על ההזדמנות שניתנה לי להוציא לפועל את חזון הסינמטק ולהצעיד אותו קדימה. אני מחכה להקדיש את מרצי ביחד עם צוות הסינמטק לחיבור של תושבי תל אביב ושל אוהבי תרבות בכלל לקסם של החוויה הקולנועית. נעשה זאת גם בימי הקורונה המאתגרים, באון-ליין ובחוצות העיר, ונחגוג כשנוכל כולנו לחזור לאולמות הקולנוע."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully