וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסך הכול כתבנו משהו נחמד על גל גדות. לא האמנו שאלה יהיו התגובות

האם גל גדות היא כוכבת נדירה ואייקון פמיניסטי או שחקנית מוגבלת ודמות חסרת משמעות? האם בדיקת העובדות של חדשות 13 היא צעד בכיוון הנכון או חיקוי מעושה ומיותר של התקשורת האמריקנית? כל זאת ועוד בפודקאסט של וואלה! תרבות, שמוצא זמן גם להיפרד מהקטלוג של איקאה

אמנם "וונדר וומן 1984" יעלה רק בהמשך החודש, אבל הקרנות מוקדמות לתקשורת התקיימו כבר השבוע. התגובות הראשוניות של המבקרים מעבר לים היו משתפכות, וכך התחיל אצלנו הריטואל הרגיל בקומנטים ובטוקבקים: מצד אחד ההתלהבות מהישגיה של גל גדות, ומצד אחר התגובות של ההייטרים, שנהנים להמעיט בערכה ולבטל את הצלחותיה ואת הישגיה.

האם יש משהו בקנטרנות הזו, או שמא עלינו להתמסר להערצה חסרת גבולות כלפי גדות? האם היא כוכבת נדירה ואייקון פמיניסטי, או שחקנית מוגבלת ובסך הכול דמות חסרת משמעות? דנו בכך השבוע בפודקאסט של וואלה! תרבות, שהיה הפעם עמוס ותוסס במיוחד.

עוד נושאים על השולחן: האם בדיקת העובדות שהצמידו בחדשות 13 לנאום של נתניהו היא צעד בכיוון הנכון, או חיקוי מעושה ומיותר של התקשורת האמריקאית? וגם: פרידה מהקטלוג של איקאה, שענקית הרהיטים השוודית הודיעה השבוע כי לא יתפרסם יותר במתכונת המסורתית שלו, המעקב השבועי אחר "חזרות" ועוד.


האזינו לשיחות מרתקות עם נפתלי בנט, גיא פניני ואהוד אולמרט בעמוד הפודקסטים של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully