וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי "שטראוס" ו"ביטוח ישיר", גם "טמבור" משהה את הפרסום ב"האח הגדול"

עודכן לאחרונה: 12.12.2020 / 17:03

אחרי שפורסם סרטון שבו נראה מתמודד האח הגדול אלימלך קשתי תוקף מאבטח קשיש בבניין ברמת גן וכי הוגש נגדו כתב אישום, מאיימות "שטראוס", "ביטוח ישיר" ו"טמבור" על רשת 13 כי לא יפרסמו בתכנית. רשת: "בודקים לעומק את המידע"

מאחורי הקלעים של "האח הגדול" - זהבה בן באיפור שיער של גילי אלגבי/צילום: יחסי ציבור

שלוש מפרסמות גדולות - שטראוס, ביטוח ישיר וטמבור, מאיימות על רשת 13 כי לא יפרסמו בתכנית "האח הגדול" אם לא יקבלו הבהרות על ההליך המשפטי בו מעורב משתתף התכנית אלימלך קשתי. אם אכן ימומשו האיומים - רשת 13 עלולה להפסיד כספים רבים. זאת לאחר הפרסום ב"ישראל היום" ובבלוג של עמרי חיון כי נגד קשתי הוגש בחודש שעבר כתב אישום לאחר שביחד עם אחיו, טום קשתי, תקף מאבטח קשיש של בניין הסיטי ברמת גן. המקרה תועד במצלמות האבטחה של הבניין והסרטון הופץ ברשתות החברתיות. קשתי היה אמור להתייצב השבוע בבית משפט. באתר "כתב פלילי" פורסם כי עורכת הדין של האחים הגישה בקשה להיעדרותו של אלימלך מהמשפט ובקשה לדחיית המשפט. שופט בית משפט השלום בתל אביב אישר את הבקשה.

על פי גלובס, שטראוס ביקשה מרשת 13 הבהרות לגבי הסרטון ומה בכוונתה לעשות לאחר פרסומו, ועד להבהרות הופסק הפרסום שלה בתכנית. משטראוס נמסר לוואלה! תרבות: "פנינו אתמול לרשת 13 והודענו להם שלא יוכלו לפרסם יותר בתכנית כל עוד יש בבית אדם שנקט אלימות ומתנהלת מולו חקירה בנושא. ביקשנו מהם לשקול צעדיהם ולהשיב תשובה על מנת שנשקול צעדינו".

בנוסף, ביטוח ישיר הודיעה כי תבטל את שיתוף הפעולה כנותנת החסות ל"האח הגדול" אם קשתי יישאר בתכנית. החברה מסרה: "ביטוח ישיר מצטרפת לקבוצת שטראוס. החברה ביקשה הבהרות מרשת והודיעה כי תבטל את שיתוף הפעולה כנותנת חסות, במידה ואלימלך קשתי יישאר בתכנית האח הגדול. נתינת במה מסוג זה אינה עולה עם ערכי החברה נגד אלימות".

בהמשך, הצטרפה גם חברת הבניה והצבע טמבור אל השתיים, והודיעה לרשת 13: על השהיית הפרסום והחסויות בתכנית "האח הגדול". בנוסף, הודיעה טמבור כי היא עוצרת את שיתוף הפעולה עם הפקת התכנית הנמשך כבר שנים וכלל את צביעת בית "האח הגדול", חסויות ומשימת דיירים סודית. תקציב הפרסום של ושיתוף הפעולה המסחרי בין רשת לטמבור מוערך במיליוני שקלים. מהחברה נמסר כי "כחברה הדוגלת בקיימות ושיפור אורח החיים של אנשים, טמבור אינה יכולה להמשיך ולממן תכנית המעניקה במה לאדם כמו אלימלך קשתי, של מעשיו המזעזעים נחשפנו כולנו ביממה האחרונה. למרות ההערכה הרבה שיש לטמבור לרשת, ושיתוף הפעולה הממושך שלנו, מתן במה לאדם מסוג זה מנוגד לערכי הליבה של החברה ולכן הוחלט להשהות באופן מידי את הפרסום ושיתוף הפעולה עם הפקת התכנית, עד שיתבהרו הצעדים שההפקה מתכוונת לנקוט כלפי הדייר".

אלימלך קשתי, האח הגדול 2021. מיכה לובטון,
יודח? אלימלך קשתי/מיכה לובטון

השרה לשוויון חברתי ולגמלאים, ח"כ מירב כהן, פנתה לעמיר גנור, מנכ"ל אנדמול שיין, חברת ההפקה של "האח הגדול", וכתבה לו: "אדם אשר תוקף אזרח מבוגר כבן 67 איננו ראוי להערכה ולהערצה אלא לכל גינוי".

יו"ר מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, יוליה שמאלוב ברקוביץ', כתבה היום לאבי בן טל, מנכ"ל רשת, כי התקבלו לרשות תלונות רבות המחו על השתתפותו של קשתי ב"האח הגדול". "תכנית זו הינה תכנית הנצפית, בין היתר, על ידי בני נוער אשר רואים במשתתפי התכנית 'גיבורי תרבות'", כתבה, "ולכן החלטתכם לשתף בתכנית אדם הנאשם באלימות היא החלטה תמוהה. יודגש, כי לכל אדם עומדת חזקת החפות, עם זאת, ככל שהפרסומים נכונים, אני סבורה כי מבחינה ציבורית וערכית ראוי שתופסק השתתפותו בתכנית של מר קשתי. אציין, כי לאור אירוע זה בכוונתי לבחון כיצד מתקיימות הוראות ההסכם כפי שהועברו לרשות"

מרשת נמסר בתגובה: "רשת ואנדמול (חברת ההפקה של האח הגדול) בודקים לעומק את המידע מהיממה האחרונה שהובא לידיעתנו. עם השלמת הבדיקה תתקבל החלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully