וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הסערה: אלימלך קשתי יצא מבית "האח הגדול"

9.12.2020 / 2:30

לאחר ששלוש מפרסמות גדולות איימו על רשת 13 כי לא יפרסמו בתכנית לנוכח העמדתו לדין על הכאת מאבטח מבוגר, קשתי סיים הלילה את חלקו בתחרות. רשת מסרה כי החליטה "לאפשר לקשתי לצאת מבית האח הגדול, על מנת שיוכל להתמודד עם הטענות שנשמעו נגדו בימים האחרונים"

אלימלך קשתי, האח הגדול 2021. מיכה לובטון,
יצא מבית "האח הגדול". אלימלך קשתי/מיכה לובטון

בעקבות הסערה, משתתף "האח הגדול" אלימלך קשתי עזב הלילה (חמישי) את התכנית וסיים את חלקו בתחרות. קודם לכן איימו כמה מפרסמות גדולות שלא ימשיכו להמשיך לפרסם ב"האח הגדול" אם יישאר בתכנית, בעקבות פרסום על העמדתו לדין בשל תקיפת מאבטח מבוגר.

"לאחר דיונים רבים ובדיקות יסודיות, רשת 13 והפקת האח הגדול החליטו לאפשר לדייר אלימלך קשתי לצאת מבית האח הגדול, על מנת שיוכל להתמודד עם הטענות שנשמעו נגדו בימים האחרונים ועל מנת שיתאפשר לו להשמיע את גרסתו", מסרו הלילה מטעם הערוץ, "מעורבותו של אלימלך קשתי באירוע תתברר בבית המשפט, ולא בבית האח הגדול או בתקשורת. אלימלך זכאי להליך הוגן ולבירור ענייני של המקרה שלו".

התרחשויות אלה הופיעו לאחר ששלוש מפרסמות גדולות - "שטראוס", "ביטוח ישיר" ו"טמבור", איימו על רשת 13 כי לא יפרסמו בתכנית "האח הגדול" אם לא יקבלו הבהרות על ההליך המשפטי בו היה מעורב קשתי. לו היו מממשים את איומן - רשת הייתה מפסידה כספים רבים.

בחודש שעבר הוגש כתב אישום נגד אלימלך קשתי ואחיו, טום קשתי, בגין תקיפת מאבטח מבוגר של בניין הסיטי ברמת גן. המקרה תועד במצלמות האבטחה של הבניין והסרטון הופץ ברשתות החברתיות. המשפט ייפתח השבוע, בזמן שקשתי אמור היה להיות בבית האח הגדול. עם זאת, שופט בית משפט השלום בתל אביב אישר את היעדרותו של אלימלך.

שטראוס ביקשה מרשת 13 הבהרות לגבי הסרטון ומה בכוונת הערוץ לעשות לאחר פרסומו, והודיעה שעד להבהרות יופסק הפרסום שלה בתכנית. משטראוס נמסר לוואלה! תרבות: "פנינו אתמול לרשת 13 והודענו להם שלא יוכלו לפרסם יותר בתכנית כל עוד יש בבית אדם שנקט אלימות ומתנהלת מולו חקירה בנושא. ביקשנו מהם לשקול צעדיהם ולהשיב תשובה על מנת שנשקול צעדינו". בנוסף, ביטוח ישיר הודיעה כי תבטל את שיתוף הפעולה כנותנת החסות ל"האח הגדול" אם קשתי יישאר בתכנית, ומסרה כי "נתינת במה מסוג זה אינה עולה עם ערכי החברה נגד אלימות".

בהמשך, הצטרפה גם חברת הבנייה והצבע טמבור אל השתיים, והודיעה לרשת 13 על השהיית הפרסום והחסויות בתכנית "האח הגדול". אלה, לצד שיתוף הפעולה המסחרי הנוסף בין רשת לטמבור מוערך במיליוני שקלים. מהחברה נמסר כי "כחברה הדוגלת בקיימות ושיפור אורח החיים של אנשים, טמבור אינה יכולה להמשיך ולממן תכנית המעניקה במה לאדם כמו אלימלך קשתי, של מעשיו המזעזעים נחשפנו כולנו ביממה האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully