וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיקה השנייה אישרה סופית: אייל גולן נדבק בקורונה

14.12.2020 / 10:54

הזמר שאובחן אתמול כ"חיובי-גבולי" לנגיף אחרי שנדבק ככל הנראה בטיסה חזור מדובאי לישראל, קיבל היום את תוצאות הבדיקה השנייה שאישרה כי הוא אכן נדבק בקורונה. הוא ייכנס לבידוד למשך שבוע. במקביל, יונית לוי ודני קושמרו נכנסו לבידוד לאחר ששהו ליד חולים מאומתים

אייל ואלין גולן באינסטגרם/צילום מסך

הזמר אייל גולן, שאובחן אתמול "חיובי-גבולי" לנגיף הקורונה, קיבל היום את תוצאות הבדיקה השנייה שאישרו כי הוא אכן נדבק בנגיף. הזמר לא סובל מתסמינים והוא צפוי להיכנס לבידוד למשך שבוע. גולן שהה בשבוע שעבר בפגישות עסקים בדובאי, והוא נדבק ככל הנראה בטיסה בחזרה מדובאי לישראל כששהה ליד חולה קורונה מאומת. אתמול הגיעו תוצאות הבדיקה הראשונה שהראו כי הוא חיובי-גבולי, אולם הבדיקה הנוספת אישררה כי הוא נדבק.

אייל גולן. ניר פקין
אין תסמינים. גולן/ניר פקין

בתוך כך, מגישי מהדורת חדשות 12, יונית לוי ודני קושמרו, נשלחו לבידוד לאחר ששהו ליד חולה מאומת - כל אחד בנפרד. קרן מרציאנו תחליף אותם בהגשת המהדורה, כנראה עד סוף השבוע. רק לפני שלושה שבועות קושמרו נכנס לבידוד, לאחר שקיבל הודעה ממשרד הבריאות שנתגלו חולים חדשים במטוס שממנו חזר קצת יותר משבוע קודם לכן מאיחוד האמירויות. ההחלטה הזו שינתה החלטה קודמת של משרד הבריאות לפיה קושמרו לא היה חייב בבידוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully