וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הטענות לתקיפות מיניות: תכנית הרדיו של מומי לוי תרד מהאוויר

15.12.2020 / 14:37

בעקבות תחקיר "המקום הכי חם בגיהנום", שבו נחשפו עדויות גברים שטענו כי המוזיקאי והשדרן מומי לוי פגע בהם מינית, תכניתו ברדיוס יורדת מלוח השידורים. בתוך כך, פרסם האתר עדויות חדשות, אחת מהן מספרת על קשר ממושך עם ילד בן 10 שכלל מעשי אוננות

מומי לוי. יח"צ,
תכניתו ירדה מהאוויר. מומי לוי/יח"צ

בעקבות פרסום תחקירה של גלית הראלי (עדות) באתר "המקום הכי חם בגיהנום", שבו נחשפו עדויות של גברים שטענו כי המוזיקאי, המפיק המוזיקלי והשדרן מומי לוי פגע בהם מינית - תכניתו של לוי בתחנת רדיוס 100FM, ששמה "base", יורדת מהאוויר.

אתמול (שני) כתבה הראלי בחשבון הפייסבוק שלה כי ניסתה ליצור קשר עם הבעלים של רדיוס, דוד בן בסט, "כדי לשאול אותו אם אחרי התחקיר שחשף שמומי לוי הטריד ילדים ובני נוער תוך שימוש לרעה בכוח ובמעמד שלו, התוכנית שלו תשודר כרגיל השבוע ביום חמישי". לטענתה, בן בסט ניתק את הטלפון. בהמשך היום עדכנה: "מנהלת התכניות של רדיוס הודיעה לי שהתוכנית של מומי יורדת מלוח השידורים".

מרדיוס 100FM נמסר: "מובן מאליו כי התחנה מגנה כל הטרדה או תקיפה מינית באשר הן. התכנית ירדה משידור". טרם התקבלה תגובת לוי.

מומי לוי. נמרוד סונדרס
מומי לוי/נמרוד סונדרס

בתחקיר שפורסם ביום שישי, שישה גברים טענו כי לוי פגע בהם מינית, חלקם היו קטינים בעת המקרים ואחרים היו בגירים. היום (שלישי) פרסמה ב"המקום הכי חם בגיהנום" עדויות נוספות ובהן עדותו של ח', כיום בן 42, שטען לקשר שלו עם מומי לוי שנמשך שנתיים. לטענתו הכיר את לוי כשהיה בן 10 וחצי, תלמיד כיתה ה', כשהמוזיקאי שהיה אז לאחר שחרורו מלהקת נח"ל הגיע למתנ"ס השכונתי בעירו עבד שם עם להקת הנוער המקומית.

"הפעם הראשונה שהוא נגע בי היתה כשהלכנו לסרט בראשון לציון. הייתי בן 11. זה היה צבי הנינג'ה או 'פייבל במערב הפרוע'. לא זוכר. אני רק זוכר פופקורן גדול, קולה, שמיכה ואותו שולח אלי ידיים", העיד ח'. "יש לי פלאשבקים מהתקופה, שנמשכה כמעט שנתיים. למשל אותנו באוטו שלו, כנראה סובארו, בטוח בצבע לבן, חונים בחנייה של בית הקברות ברחובות והוא מאונן לי ויורד לי ואני מרגיש את הזיפים שלו על הירכיים שלי. אני זוכר אותנו ביחידת דיור שלו בבית של הוריו ברחובות. דירת סטודיו עם ספה וטלוויזיה ואולפן הקלטות הכי חדיש. הוא היה מחבק אותי ועושה לי ביד ויורד לי. פעם אחת זה היה במיטה של ההורים שלו. הוא שכב מאחורי ואונן לי. זוכר שהרגשתי את הפליטה שלו בין הירכיים שלי. הוא נורא רצה שאעשה לו ביד, נורא רצה לחדור אלי, אבל אף פעם לא הסכמתי לזה. לאורך הזמן שאלתי אותו אם זה בסדר מה שאנחנו עושים, והוא אמר שכולם עושים את זה. רק אף אחד לא מדבר על זה (...) קצת לפני הבר מצווה זה נגמר".

טלי גוטליב, עורכת דינו של לוי, מסרה בתגובה ל"המקום הכי חם בגיהנום" בין השאר: "בפנינו הובא מידע לאקוני ביותר של 'תחקיר נוסף' לצורך מתן תגובה זו. נדגיש כי הדברים שהובאו בפנינו שקריים בעליל ואין להם אחיזה לא במציאות ולא בהיגיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully