וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבל'ה גליקמן חושף שנדבק בקורונה בצילומים בחו"ל: "חששתי מאוד"

16.12.2020 / 0:00

פרסום ראשון: דבל'ה גליקמן נדבק בקורונה בצילומי הסרט "אוסלו" בפראג של HBO שספילברג בין מפיקיו. ההידבקות שלו ושל עוד שחקנים, בהם יגאל נאור, הובילה להקפאת הצילומים לשבועיים. "חששתי מאוד ממה יהיה", אומר גליקמן בריאיון לוואלה! תרבות שיתפרסם במלואו בשישי

טריילר לעונה השלישית של הסדרה "שטיסל" של yes/yes

פרסום ראשון: השחקן והקומיקאי דבל'ה גליקמן מגלה כי נדבק בקורונה במהלך הצילומים שהתקיימו בשבועות האחרונים בפראג לסרט "אוסלו" שבין מפיקיו נמנים סטיבן ספילברג ומארק פלאט ("לה לה לנד"), ואשר יעלה ב-HBO בשנה הבאה. הסרט עוסק באחורי הקלעים של השיחות הסודיות שהובילו להסכמי אוסלו ומככבים בו גם רות ווילסון, אנדרו סקוט ושחקנים ישראליים נוספים ובהם ששון גבאי ואיציק כהן. בעקבות הידבקותם של גליקמן וכמה שחקנים נוספים בסרט, הוקפאו צילומיו למשך שבועיים בהם גליקמן שהה בבידוד בפראג. גליקמן חושף את הידבקותו, החרדות בעקבותיה והדרמה של עצירת צילומי הפקת הענק בריאיון מיוחד שיתפרסם מחרתיים (שישי) בוואלה! תרבות.

גליקמן נסע באוקטובר לפראג לצילומי "אוסלו", וחזר מהם לארץ ביום ראשון, ולכן נעדר מהצילומים ל"זהו זה" בכאן 11. "בהפקה בפראג אני וכמה שחקנים נוספים נדבקנו בקורונה", אומר גליקמן לוואלה! תרבות. "זאת למרות שהיתה הקפדה שלא ראיתי דבר כזה, הרגשתי שאני בתוך כיפת ברזל, היה האם-אימא של הקפסולות, וכל יומיים בדקו אותנו ואת כל מי שבא איתנו במגע ובהם המלצרים בבתי המלון, החדרנים והנהגים. עם השקעה שאתה בכלל לא יכול להעלות על דעתך כביכול לא יכול להיות שמישהו בכלל יידבק. למרות זאת, ארבעה שחקנים ובהם אני נדבקו בקורונה, והיו גם אנשי צוות שנדבקו. זה גרם לעיכוב הצילומים בשבועיים".

"לא יודע מה שורש ההדבקה הראשונה בסט. אני אישית כנראה נדבקתי מאחד השחקנים. מכיוון שהוא קיבל תשובה חיובית אחרי שהלכתי איתו דרך ארוכה בחזרה למלון שבו שנינו היינו, תיארתי לי שגם אני נדבקתי. ואז היה לי קצת חום וכאב גרון, ואמרתי לשלומציון (קינן - בת זוגו של גליקמן - ש"ב) שהייתה איתי שם: 'הקורונה הגיעה אלינו'. כי אז הייתי בטוח שגם היא נדבקה. אחרי שאחר הצהריים עשו לי בדיקה גדולה, בערב שלחו לי עוד בדיקה מהירה, ובערב הודיעו לי שבשתי הבדיקות נמצאתי חיובי לקורונה. הייתי חיובי עשרה ימים".

"חששתי מאוד ממה יהיה" מוסיף גליקמן. "יש שני תומכים מנטליים - קרן בת אחי שהיא רופאה בניו יורק, וד"ר שלמה שגב, רופא למחלות זיהומיות בתל השומר ובעלה של אתי אנטה המפיקה של 'זהו זה'. דיברתי איתם הרבה. שמעתי שבין היום החמישי לשביעי יכולה להיות החמרה קשה שלמזלי לא קרתה. הייתי מאוד במתח וחשש גם ששלומציון גם תידבק. באורח פלא היא לא נדבקה".

דב (דבל'ה) גליקמן. באדיבות המצולמים
"חששתי". דבל'ה גליקמן/באדיבות המצולמים

"ההפקה כולה הופסקה לשבועיים, וזו הפקה יקרה מאוד. במהלכן עשינו חזרות בזום. הבמאי דרש בשלומי. בזמן הבידוד ההפקה פינקה אותי ושלחו לי תרופות כל ויטמין אפשרי, אסופת ויטמינים גדולה שהבאתי איתי לארץ. כל כך הרבה ויטמינים שאם אני אקח אותם יום יום הם יספיקו לי ל-120 שנה".

"דבל'ה נדבק בקורונה כנראה ממני, כי הלכנו הרבה זה לצד זה והיינו בוואנים סגורים ביחד", אמר לוואלה! תרבות השחקן יגאל נאור, ששיחק בהפקה ונדבק בקורונה כמו גם אשתו שהיתה לדבריו במצב קשה. "רוב הזמן היה סיוט בהפקה הזאת, בגלל הקורונה. הכל נדחה, וגם אחרי ההקפאה של השבועיים כל לוח הצילומים והלוקיישנים השתנה, אז נשארנו תקועים שם. כל מי שהיה אמור להיות שם חודש וקצת - נשאר חודשיים. אשתי, שהתלוותה אליי, נדבקה והיא חטפה את זה קשה וחזק. אם זה היה פה בארץ סביר שהיו מאשפזים אותה, אבל שם נמנענו מזה, כי שם ברגע שאתה מתאשפז במערכת בפראג אתה לא יוצא הרבה זמן. בעזרת רופאים ורופאות שם, עצות שקיבלנו מרופאים ישראליים והמון תרופות - יצאנו מזה שלמים. לא בטוח ששלמים לגמרי אבל שלמים. היה לא נעים".

הסרט "אוסלו" מבוסס על מחזה באותו שם, שהוצג בהצלחה על במות ברודווי והווסט-אנד ולאחר מכן גם בתיאטרון בית ליסין. את המחזה כתב ג'יי.טי רוג'רס ואת ההפקה המקורית ביים ברלט שר, ושניהם אחראים גם לעיבוד למסך. הסרט עוסק באחורי הקלעים של השיחות הסודיות שהובילו להסכמי אוסלו, וזאת משלוש נקודות מבט - של המתווכים הנורבגים, של הישראלים ושל הפלסטינים. דבל'ה גליקמן מגלם את יאיר הירשפלד, ששון גבאי את שמעון פרס, איציק כהן את יוסי ביילין, יגאל נאור את יואל זינגר, רותם קינן את רון פונדק, וג'ף ווילבוש את אורי סביר.

לאחר שובו מצילומי הסרט "אוסלו" בפראג, יחזור מחר (חמישי) דבל'ה גליקמן להשתתף בתכנית "זהו זה" של כאן 11 לאחר כחודשיים שנעדר ממנה. לאחר מכן, ביום ראשון (20 בדצמבר) תעלה למסך העונה השלישית של "שטיסל" בכיכובו ב-yes TV Drama וב-yes VOD. ביום שישי נפרסם בוואלה! תרבות את הריאיון המלא עם גליקמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully