וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות עומס של גולשים, אתר הפסטיגל קרס

17.12.2020 / 18:25

גולשים דיווחו לוואלה! תרבות כי לא הצליחו לצפות במופע הפסטיגל בשנתו הארבעים, שמועבר השנה באינטרנט. מטעם האירוע נמסר כי "שידור הפסטיגל מתעכב". רק כעבור כשלושת רבעי שעה נמסר כי התקלה תוקנה, אם כי רבים עדיין טוענים שהם לא יכולים לצפות

קליפ פסטיגל 2020/יח"צ

גולשים לא הצליחו לצפות במופע הפסטיגל בשנתו הארבעים, שמועבר השנה באינטרנט. המופע היה אמור להתחיל בשעה 18:00. מטעם האירוע נמסר תחילה כי "שידור הפסטיגל מתעכב, אתר הפסטיגל יסודר בדקות הקרובות", וכשלושת רבעי שעה לאחר שהמופע היה אמור להתחיל נמסר: "התקלה באתר הפסטיגל נפתרה במרבית הקודים, חשוב לציין שכולם יצפו במופע מתחילתו ועד סופו, כל קוד הינו צפייה מלאה מרגע הכניסה לאתר. בבקשה להיאזר בסבלנות".

(עדכון, 19:15): שעה ורבע לאחר הזמן המובטח שבו יחל האירוע, נמסר מיחסי הציבור של הפסטיגל: "נפתרה התקלה! היכנסו לצפייה מלאה וישירה במופע. כל מי שרכש קוד יוכל לצפות במופע מתחילתו ובמלואו. מתנצלים על העיכוב, צפייה מהנה!"

מוקדם יותר, ברשתות הביעו רבים את אכזבתם. כך, למשל, בעמוד הפייסבוק של הפסטיגל כתבה גולשת בשם ליאת: "בא לי למכור לכם מפתח לדלת שלי שתפתחו ותראו את הבת שלי בוכה. ממש לא לעניין. מכעיס ומאכזב במיוחד לילדים שציפו לזה כל כך אחרי תקופה כזו ארוכה בלי הצגות". גולש בשם אבישי כתב: "כל הדיבורים שלכם ושל חנוך רוזן הענק על איך נערכתם ואיך הכל יהיה בסדר ובסוף אכזבה לילדים. חבל".

בגלל הקורונה, השנה הפורמט של הפסטיגל היה אינטראקטיבי כאשר כל צופה יכול לעבור בין עשרות דלתות ולבחור מהמסך שלו את המשך העלילה לפי בחירתו האישית. המופע הגדול, שאמור להיות אף הוא בפורמט וירטואלי, היה אמור להתחיל היום בשש. רבבות ילדים נכנסו במקביל לאתר ולפיכך הוא קרס.

אתר הפסטיגל בשנתו ה-40 ובגרסתו הדיגיטלית קרס בעקבות עומס גולשים, דצמבר 2020. צילום מסך, צילום מסך
אתר הפסטיגל בשנתו ה-40 ובגרסתו הדיגיטלית קרס בעקבות עומס גולשים/צילום מסך, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פסטיגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully