וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיטרה, הבגדים והתקליטים: אוסף פריטי מייק ברנט יוצג במוזיאוני חיפה

21.12.2020 / 11:36

‎מוזיאוני חיפה יקבלו כתרומה אוסף פריטים של הזמר מייק ברנט, ובהם כתבי יד מקוריים שלו, תקליטי זהב, הגיטרה המקורית בה ניגן, ובגדים שהיו בידי המשפחה. ‎בנוסף, מוזיאון העיר חיפה יציג תערוכה חדשה על ברנט, שתתמקד בשנים שבהם גדל בעיר

תערוכה מייק ברנט. פביאן לקוברה,
חיפה, חיפה, עיר עם עבר. מייק ברנט, שגדל בעיר/פביאן לקוברה

‎אוסף הפריטים של הזמר האגדי המנוח מייק ברנט יעבור לרשות מוזיאוני העיר חיפה ויישמר בהם כתרומה למשמרת עד - כך הודיעו היום צביקה ברנד אחיו של הזמר וחברת מוזיאוני חיפה. בין הפריטים שהמוזיאון יקבל לרשותו כלולים כתבי יד מקוריים של מייק ברנט, תקליטי זהב, הגיטרה המקורית בה ניגן, ובגדים שהיו בידי המשפחה.

‎בנוסף, מוזיאון העיר חיפה יציג תערוכה חדשה על ברנט, שתתמקד בשנים שבהם גדל בחיפה, ובתחנות המשמעותיות שלו בה. באחרונה קראה עיריית חיפה שדרה על שמו של מייק ברנט.
 
‎צביקה ברנד, אחיו של הזמר, מסר: "מייק ואני גדלנו בחיפה והיא העיר בה החל הסיפור המופלא של מייק ברנט, סיפור שהעולם כולו מרותק עליו כבר עשרות שנים. אין טבעי עבורי מליצור קשר עם מוזיאוני חיפה, באמון והערכה, על מנת שישמרו ויציגו את הפריטים, חלקם נדירים".

יותם יקיר, מנכ"ל מוזיאוני חיפה, מסר: "מייק ברנט הוא אייקון וסמל חיפאי. הגיע העת, שהפריטים הנדירים שהשאיר אחריו יגיעו למקום הנכון להם, למוזיאון העיר חיפה, ויוצגו בכבוד במוזיאון הנפלא שבמושבה הגרמנית. אני מודה למשפחת ברנד, לצביקה ולבתו יונה על התרומה שנשמר ונציג בהתרגשות ובכבוד רב".

  • עוד באותו נושא:
  • מייק ברנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully