וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים אחרי שהיכה אדם בקניון: הקומיקאי נאור ציון הורשע בתקיפה

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע את השחקן והקומיקאי נאור ציון בתקיפת אדם בקניון רמת אביב במרץ 2018. זאת בעקבות הסדר טיעון שאליו הגיע עם מחלקת התביעות במשטרה. עורך דינו ביקש שתבוטל הרשעתו במסגרת גזר הדין: "ההרשעה עלולה לפגוע בו ובקריירה שלו בצורה אנושה"

בווידאו: תיעוד של נאור ציון מכה צעיר בקניון/באדיבות חדשות 10

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע את השחקן והקומיקאי נאור ציון בתקיפת אדם בקניון רמת אביב בחודש מרץ 2018. זאת בעקבות הסדר טיעון שאליו הגיע עם מחלקת התביעות במשטרה. עורך דינו ביקש שתבוטל הרשעתו במסגרת גזר הדין: "ההרשעה עלולה לפגוע בו ובקריירה שלו בצורה אנושה". התובעת המשטרתית, עו"ד ענת גוש חלב, מסרה בדיון כי דווקא מדמות ציבורית כמו נאור ציון מצופה כי יידע לשלוט ברגשותיו "גם אם היה מצוי באותה עת בסערה רגשית ונקלע לסיטואציה שאינו רגיל אליה".

עורך דינו ביקש לבטל את הרשעתו במסגרת גזר הדין בין השאר כי ציון "סבר שהוא שומע קללות קשות מאוד וחזר חזרה כדי לברר את פשר העניין (...). בנוסף לכך, אמו של הנאשם הייתה על ערש דווי ונפטרה ימים ספורים לאחר מכן (...) ובימים אלו, בהם נעשה כתב האישום, הנאשם סעד את אמו וראה אותה בשעות הכי קשות שניתן לחשוב ולחוות. אלו למעשה הנסיבות שאפפו את האירוע עצמו". ציון יישלח לתסקיר מבחן לפני העונש. כאמור, לפני ארבעה חודשים הואשם ציון בתקיפה הגורמת חבלה של ממש ואיומים.

עו"ד נעם יהל ממשרד עורכי הדין יהל-ורמן, עורך דינו של הנפגע, מסר בתגובה לוואלה! תרבות: "לא היה כל ספק שכתב האישום יניב הרשעה ברורה. נאור ציון, עם כל הכבוד לו, נמצא היום תחת ההגדרה של עבריין מורשע. מאחורי התקיפה המחרידה נמצא אזרח שכל חטאו היה ששמח לראות קומיקאי זה, ולו היה מעלה על דעתו כי שמחה זו תסתיים באגרופים לפניו, היה נזהר ונשמר מבעוד מועד. מר נאור ציון בהתקפתו האכזרית גרם לנפגע לפגיעה בלתי הפיכה, ובימים אלו מתברר תיקו בבית משפט השלום בעניין גובה הפיצויים".

נאור ציון מכה. רשת 13, ערוץ 13
תיעוד התקרית. נאור ציון מכה בקניון ב-2018/ערוץ 13, רשת 13

אבי עמירם, עורך דינו של נאור, מסר בתגובה: "התביעה ובית המשפט קיבלו את הטענה כי המתלונן קילל קשות את נאור ציון ופנה אליו בדברי בלע, עד עתה הייתה התכחשות לכך. עם קבלת טענותיו של נאור הוא לקח אחריות על חלקו. בישיבה הבאה נטען כי דין ההליך להסתיים ללא הרשעה. בית המשפט החליט כי הוא יבחן את בקשת נאור".

במרץ 2018 נעצר ציון ונחקר בחשד שהיכה אדם. האדם שהוכה פונה לבית החולים להמשך טיפול. ציון נעצר לחקירה שבסיומה הוא שוחרר בערבות. בתגובה אמר אז ציון כי הבחור שבו נתקל בקניון קילל אותו: "הלכתי אתמול בערב בקניון ולפתע ניגש אליי אדם שנראה מן היישוב לגמרי ואמר לי 'נאור ציון נפוצץ אותך יא בן זונה מניאק, נפוצץ לך ת'צורה'. הייתי בהלם ולא האמנתי למה ששמעתי חשבתי שאני הוזה אז ניגשתי אליו חזרה לשאול מה אמר ואם שמעתי נכון. אמרתי לו שיתבייש לו לדבר ככה ושיפוצץ אם הוא כזה אמיץ. הוא המשיך לקלל אותי, דחף וכשהרגשתי שהוא עומד לעבור איתי את הגבול הדפתי אותו לאחור במכה מתוך צורך להגן על עצמי ואז הוא התחיל להתבכיין לכל מיני אנשים שתקפתי אותו וניסה לאסוף עדים".

  • עוד באותו נושא:
  • נאור ציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully