וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את זה לא כדאי לפספס: גלי עטרי וכרקוקלי עושות שלום חנוך

22.12.2020 / 9:25

לאחר שני החלקים הראשונים, מגיע החלק השלישי של "צו השעה", עם עוד 14 עיבודים מחודשים לקלאסיקות ולקלאסיקות מודרניות של המוזיקה הישראלית. והנה בהשמעה מיוחדת: קאבר של גלי עטרי וכרקוקלי ל"מביאה הכל" של שלום חנוך

לאחר שצמד החלקים הראשונים שלו יצאו בסתיו האחרון, "צו השעה" זוכה לחלק שלישי. כזכור, מדובר בפרויקט ביוזמת הקרן של ענבר ומריוס נכט, במסגרתה מופקים ביצועים עכשוויים לקלאסיקות ולקלאסיקות מודרניות של המוזיקה הישראלית.

שני החלקים הראשונים הציגו 48 ביצועים שכאלה וכעת מצטרפים 14 נוספים. בין המבצעים: גיא מזיג וגל דה פז, נועם בנאי ולאה שבת, משה פרץ, יוני רכטר ואסתר עופרים, בניה ברבי ודניאל זמיר, רמי פורטיס, תמיר בר, ערן צור ואפרת בן צור, כרקוקלי וגלי עטרי, רותם כהן וקובי אפללו, ארקדי דוכין ונופר סלמאן ועוד, ובקרוב יעלה האתר הרשמי ובו פרטים נוספים על הביצועים שלהם.

בינתיים, יוצא היום קליפ לביצוע ראשון מתוך החלק הזה של הפרויקט - קאבר של גלי עטרי וכרקוקלי ל"מביאה הכל" של שלום חנוך. על הפקת הפרויקט אמונה טלי יעקבי ועל הניהול האמנותי ניצן זעירא וענב רביץ-ביקובסקי.

כל זה הוא חלק מפרויקט גדול יותר של הקרן, "שומרים על הפסקול הישראלי", שכולל גם הענקת מלגות ומענקים למאות יוצרים ועובדים בתעשייה, וקידום של חוק להכרה ותמיכה במוזיקה הישראלית כנכס תרבות לאומי

נחמן רוזנברג, מנכ"ל הקרן המשפחתית של ענבר ומריוס נכט מסר: "דווקא בתקופת משבר הקורונה, פרוייקט "צו השעה" הצליח להותיר חותם מוזיקלי היסטורי בחברה ישראלית. מיליוני ההשמעות והצפיות מעידות עד כמה המוזיקה הישראלית יקרה לנו באופן אישי, משפחתי, חברתי ולאומי. אנחנו מקווים שהמהלכים הבאים יבשילו ויצליחו כדי לשמר את הפסקול הישראלי גם עבור דורות הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully