וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידוענים קיבלו הצעות להידחף בתור לחיסונים. יונה אליאן וששי קשת עשו את הדבר הנכון

האם מבצע החיסונים בישראל הוא פארסה וקומבינה, או שאנחנו דווקא צריכים להתגאות בו? האם מותר לצייץ בטוויטר על פוליטיקאי שהוא "חתיך", מי השחקנית ב"חזרות" שנסכים לקפוץ מהגג בגללה ומי המתחרה ב"מאסטר שף" שכבשה את לבנו גם בלי מלח? הפודקאסט של וואלה! תרבות

ישראל היא נכון לרגע זה המתחסנת הכי מהירה במערב, ובין המחוסנים הראשונים היו לא רק רופאים אלא גם לא מעט ידוענים, כשחלקם אפילו קיבלו הצעות לעשות זאת בשיטת השקשוקה הנהוגה אצלנו. יונה אליאן וששי קשת הודיעו שיוותרו על התענוג, וגם מתמודדי "הישרדות" נאלצו לחזור לעמוד בתור, אם כי במקרה שלהם זה לא היה כאקט אצילי, אלא בעקבות הלחץ הציבורי.

אך האם התרעומת סביב הקדימויות הללו בתור מוצדקת, או שהיא עוד מקרה קלאסי של קטנוניות ישראלית, ושל בחירה להתבונן בחצי הכוס המלאה במקום להתגאות בהישגינו? זאת רק אחת מן השאלות שעלו לדיון השבוע בפודקאסט של וואלה! תרבות.

ועוד בצלחת: עד כמה מראה חיצוני משפיע בימינו ועד כמה הוא נושא שיחה לגיטימי, מהטוויטר של נשיא צרפת, דרך היחס השונה לבני גנץ ולאבי גבאי ועד המתחרה ב"מאסטר שף" שכבשה את לבנו (ואת לב השופטים) אפילו ששכחה לשים מלח? וגם, מי השחקנית ב"חזרות" שנסכים לקפוץ מהגג אם רק תגיד לנו, ומה פשר השיבוץ של הסדרה הטרייה "אחד על אחד" מיד אחריה?

האזינו לשיחות מרתקות עם יולי אדלשטיין, מהראן ראדי ועוד בעמוד הפודקאסטים של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully