וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקס והעיר הגדולה" צפויה לחזור כמיני-סדרה - ובלי קים קטרל

23.12.2020 / 10:56

לפי דיווחים בארצות הברית, HBO Max בוחנת אפשרות להחזיר את הסדרה האהובה, אלא שהפעם כמיני-סדרה. קים קטרל המגלמת את סמנתה לא צפויה להשתתף בגלל סכסוך ארוך-שנים עם כוכבת הסדרה שרה ג'סיקה פרקר

יוטיוב

מעריצי ומעריצות "סקס והעיר הגדולה", יש לנו בשורות מרגשות: שירות הסטרימינג HBO Max - שלמרבה הצער עדיין איננו זמין בישראל - בוחן אפשרות להחזיר את הסדרה האהובה "סקס והעיר הגדולה" כמיני-סדרה. לפי דיווחים בארצות הברית, המיני-סדרה תכלול את כל הכוכבות המקוריות מלבד קים קטרל (64) המגלמת את סמנתה, שהודיעה כי היא איננה מעוניינת בכך. לפי חלק מהדיווחים, הסיבה לכך היא סכסוך ארוך-שנים בינה לבין כוכבת ומפיקת הסדרה המקורית, שרה ג'סיקה פרקר (55). מלבד ג'סיקה פרקר, באיחוד המרגש צפויות לשחק כמובן גם קריסטין דיוויס (55) שגילמה את שרלוט וסינתיה ניקסון (54) שגילמה את מירנדה.

היעדרותה של קטרל לא צפויה להפתיע איש, שכן בין קטרל לג'סיקה-פרקר שורר ויכוח מר. בשנת 2018 דווח כי קטרל היא זו שמנעה את צילומי הסרט השלישי בסדרה. לפי חלק מהדיווחים, קטרל דרשה משכורת גבוהה במיוחד, ולפי דיווחים אחרים היא לא אהבה את הרעיון לסרט. עוד לפני כן הבהירה פעמים רבות שאין לה שום כוונה לחזור לאיחוד של הסדרה. אחד מהשיאים בריב בין השתיים נרשם לאחר שאחיה של קטרל הלך לעולמו. ג'סיקה פרקר צייצה הודעת תנחומים ובתגובה ענתה קטרל בכעס: "את לא חברה שלי ולא משפחה שלי. תפסיקי לנצל את הטרגדיה שלי כדי לטפח תדמית של בחורה טובה".

סקס והעיר הגדולה קארי בראדשו שרה ג'סיקה פארקר מיסטר ביג כריס נות'. GettyImages
הוא יגיע? מיסטר ביג - וגם ג'סיקה פרקר/GettyImages

הסדרה "סקס והעיר הגדולה" שודרה במשך שש שנים, בין 1998 ל-2004. בהמשך צולמו גם סרטי המשך בשנים 2008 ו-2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully