וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטת חדשה: נינט טייב תצטרף לעונה הבאה של "הכוכב הבא"

23.12.2020 / 19:07

זוכת העונה הראשונה של "כוכב נולד" מצטרפת לצוות השופטים של "הכוכב הבא" קרן פלס, סטטיק ובן אל, אסף אמדורסקי, שירי מימון ואיתי לוי שהצטרף בעונה האחרונה. זאת תהיה העונה הראשונה שבה לא ייבחר נציג לאירוויזיון, אולם יוענק פרס של מיליון שקל. אביב גפן לא ישפוט

עדן אלנה זוכה ב"הכוכב הבא לאירוויזיון", פברואר 2020/קשת 12

17 שנים אחרי שזכתה בעונה הראשונה של "כוכב נולד", תצטרף הזמרת נינט טייב לצוות השופטים של "הכוכב הבא" לצד קרן פלס, סטטיק ובן אל, אסף אמדורסקי, שירי מימון ואיתי לוי שהצטרף בעונה האחרונה. זו תהיה העונה הראשונה של ריאליטי המוזיקה שבה הזוכה לא נשלח לאירוויזיון, אך במקום זאת הוא צפוי לזכות בפרס של מיליון שקל. לוואלה! תרבות נודע עוד כי המוזיקאי אביב גפן שניהל משא ומתן עם ההפקה, לא צפוי להשתתף כשופט. העונה הבאה צפויה לעלות במהלך 2021.

לראשונה בתולדות תכניות המוזיקה בישראל - יוענק פרס של מיליון שקל לזוכה, אשר נועד לאפשר את התנעת הקריירה המוזיקלית של הזמר. בשנים האחרונות התגלו ופרצו ב"כוכב הבא" כמה כשרונות גדולים, ביניהם נטע ברזילי (שזכתה באירוויזיון), יהונתן מרגי, אלה לי להב, אור עמרמי ברוקמן, עדן אלנה, רביב כנר ורבים אחרים שהפכו לאמנים מובילים ומוכרים בישראל.

נינט טייב. רפי דלויה
נינט טייב/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully