וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור ההצלחה הקופתית היחסית: פרק שלישי בסדרת "וונדר וומן"

27.12.2020 / 20:48

"וונדר וומן 1984" רושם סכומי שיא בקופות יחסית לתקופות הקורונה, וזה הספיק לאולפני וורנר כדי להכתיר אותו כהצלחה ולהודיע על הפקת פרק שלישי בסדרה, שוב בכיכובה של גל גדות כמובן

טריילר "וונדר וומן 1984"/יח"צ

פעם שלישית גלידה, פעם שלישית סגר - ופעם שלישית "וונדר וומן". שלושה ימים לאחר שהפרק השני בעלילותיה של גיבורת העל יצא לבתי הקולנוע ולשירות הסטרימינג של HBO, הודיעו היום באולפני וורנר כי בכוונתם להפיק פרק נוסף בסדרה - וגם במקרה זה, פאטי ג'נקינס תביים אותו וגל גדות תככב בו.

אמנם בתי הקולנוע בארץ סגורים, ולא ברור מתי הסרט יעלה בהם, אבל לא מעט אולמות בארצות הברית ובמדינות אחרות עדיין פתוחים, ו"וונדר וומן 1984" כיכב בהם. בארצות הברית הוא גרף כ-16.7 מיליון דולר, ויחד עם שאר העולם, הכנסותיו מטפסות לסך של כ-85 מיליון דולר. סכום לא מרשים בימים כתיקונם, אבל סכום שיא בשנת הקורונה.

לאור הנסיבות, באולפני וורנר הצהירו שמדובר מבחינתם ב"פתיחה חזקה". בהמשך לכך, הוסיפו, "אנחנו נרגשים להמשיך את המסע הזה עם הוונדר וומניות מהחיים האמיתיים - גל ופטי - והן שוב יאחדו כוחות כדי להשלים את הטרילוגיה".

מטעם חטיבת הסטרימינג נמסר כי "הסרט שבר את כל הציפיות שלנו, ולפי העניין סביבו, נראה כי היד עוד נטויה".

גל גדות ב"וונדר וומן 1984". טוליפ מדיה,
הכל יחסי. מתוך "וונדר וומן 1984"/טוליפ מדיה

בכל הקשור לקבלת הפנים התקשורתית, המצב של "וונדר וומן 1984" מזהיר פחות. אמנם בתחילה הסרט קיבל תגובות משתפכות, אבל לאט-לאט הגיעו תגובות פושרות יותר, עד שהציון שלו באגרגטור הביקורות רוטן טומטוז צנח ל-64 אחוז של חיוביות בלבד, פחות מהרף הנדרש כדי להיות מסומן כמומלץ.

הצניחה הזו כבר היתה מנת גורלם של לא מעט סרטים בשנים האחרונות, ונובעת גם מהעובדה שלעתים סרטים מוקרנים בתחילה לכלי תקשורת שידועים כמפרגנים יותר ורק בהמשך לכאלה ביקורתיים יותר, וגם מכך שהביקורת בימינו כל כך אוהבת לנפנף ב"דעות לא פופולריות", עד שבשלב מסוים הן הופכות ל"דעות פופולריות". גם "ג'וקר" חווה אותו תהליך ועומד על ציון דומה ברוטן טומטוז, מה שלא מנע ממנו להפוך להיט היסטרי ולגרוף אוסקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully