וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיחה שיצאה משליטה: אביתר בנאי מבהיר את פרסום הטלפון ב"ארץ נהדרת"

31.12.2020 / 8:44

בסיום מערכון בכיכובו ב"ארץ נהדרת" בנושא מופעים ביתיים, פנה המוזיקאי לקהל הצופים בבית ואמר: "אין לי דבר נגד הופעות בבתי אנשים, להיפך - הנה המספר שלי להזמנת הופעות". כמה שעות לאחר שידור המערכון הבהיר בנאי שזו הייתה בדיחה: "סיפרתי אותה יותר מדי ברצינות"

צילום: אשר בן יאיר, שי אשרי, שחר בארי, בימוי: דורון צברי, עריכה: עידו נצר

המוזיקאי אביתר בנאי השתתף אמש (רביעי) במערכון ב"ארץ נהדרת" בנושא מופעים ביתיים. במערכון נראה בנאי מתמודד עם הפרעות בלתי-פוסקות של בני הבית אשר הזמינו אותו. לאחר שהוא מחליט לנטוש את ההופעה בזעם, הוא יוצא במערכון אל רכבו ושם הוא רואה את מירי מסיקה במצב דומה לאחר שנטשה הופעה בבית סמוך. בשלב זה פנה בנאי לקהל הצופים בבית ואמר להם: "צחקתם, נהניתם? עכשיו מילה ברצינות. חשוב לי להבהיר שעל אף מה שראיתם פה אין לי שום דבר נגד הופעות בבתים של אנשים, להיפך - הנה המספר שלי להזמנת הופעות, זה באמת המספר שלי. לכם יש חצר, לי גיטרה. לכם יש מרפסת קטנה, לי יש גיטרה קטנה".

בתחתית המסך אכן הופיע מספר טלפון של סוכנו של בנאי להזמנת מופעים. מספר שעות לאחר שידור המערכון, פרסם בנאי פוסט בפייסבוק שבו הבהיר כי חרף הרצינות שבה נאמרו דבריו - זו בסך הכול הייתה בדיחה שסופרה ברצינות-יתרה: "שמעו קטע, חשבתי שהקטע הכי מצחיק במערכון הוא כשאני פונה ברצינות למצלמה ומוכר הופעות כי המצב הגיע הכי נמוך שאפשר. אז זהו, שיצאה מזה הסתבכות קצת מוזרה, כזו שאפילו הכותבים של ארץ נהדרת לא צפו מראש. אנשים פשוט התקשרו למספר כי חשבו שהפנייה שלי להזמנת הופעות אמיתית (...). אז ככה: זו הייתה בדיחה, ממש טובה. וכנראה סיפרתי אותה יותר מדי ברצינות. זו הייתה בדיחה נפלאה, אבל בדיחה, טוב?".

אביתר בנאי ארץ נהדרת. קשת 12, צילום מסך
"בדיחה". בנאי/צילום מסך, קשת 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully