וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לדיווחים: השחקנית טניה רוברטס ("מופע שנות ה-70") לא מתה

עודכן לאחרונה: 5.1.2021 / 10:48

(עדכון) נציג מטעם טניה רוברטס - שגילמה את מידג' בקומדיה "מופע שנות ה-70" וכיכבה לצד רוג'ר מור בסרטו האחרון כג'יימס בונד - אומר עתה שהיא בחיים, יום אחרי שדיווח כי השחקנית האמריקנית היהודיה הלכה לעולמה בגיל 65. צפו ברגע שבו בן זוגה קיבל את הבשורה בשידור

טניה רוברטס. AP
מוכרת לצופים כמידג'. טניה רוברטס, "מופע שנות ה-70"/AP

אתר TMZ, שדיווח על מותה של השחקנית והדוגמנית לשעבר טניה רוברטס על סמך אישור מטעם הנציג שלה, מעדכן שאותו נציג מעדכן עתה כי היא עדיין בחיים. הנציג, מייק פינגל, אף הוציא הודעה לעיתונות שבה בישר על מותה, וכלל ציטוט מבן זוגה שלכאורה היה עימה בשעת המוות. על פי הידיעה המקורית, השחקנית, כוכבת "רצח בעיניים" ו"מופע שנות ה-70", הלכה לעולמה בגיל 65 אחרי שהתמוטטה בביתה ב-24 בדצמבר, ערב חג המולד, כשחזרה מטיול עם כלביה. לאחר מכן אושפזה בבית החולים הר סיני בלוס אנג'לס וחוברה למכונת הנשמה. ראו למטה את הרגע שבו בן זוגה קיבל שיחת טלפון מבית החולים באמצע ריאיון שבה התבשר כי היא עדיין בחיים.

בן זוגה צוטט הבוקר (שלישי) בעיתון הבריטי "הסאן" באמרו: "היא עדיין איתנו אבל לא לזמן רב. היא הייתה ממש מתה. חשבתי שזהו זה ושהיא לא עומדת להתאושש. ירדתי במעלית למטה, הייתי אבוד, מנותק לגמרי. לא היה אף אחד שידריך אותי מה לעשות. צלצלתי ליחצ"ן שלה מייק פינגל ואמרתי לו שכרגע נפרדתי מטניה". הוא אכן חשב שהיא הלכה לעולמה, אלא שאתמול הוא קיבל שיחת טלפון מבית החולים שבה נאמר לו כי היא עדיין בחיים. בתגובה ענה לבית החולים: "אבל היא מתה, על מה אתם מדברים?", מבית החולים נמסר לו: "לא, היא לא. היא עדיין בחיים והיא ממש כאן".

"לטניה יש מחלה לא מוגדרת שהתחילה מזיהום בדרכי השתן", הוסיף ואמר. "היא לא חטפה קורונה. היום הרופאים אמרו לי שעדיף לתת לה למות ולסיים את חייה. הכליות שלה גמורות, כיס המרה שלה גמור, הכבד שלה גמור. יש לה גם זיהום נוראי בדם. הרופאים אומרים שאין סיכוי שהיא תחזור לעצמה, והיא תמיד אמרה לי שהיא לא רוצה להיות נכה. אני לא יודע מה אני הולך לעשות, זה שובר את ליבי".

צפו ברגע שבו בן זוגה מתבשר באמצע ריאיון שהיא עדיין בחיים:

טניה רוברטס. AP
עדיין בחיים. טניה רוברטס/AP

רוברטס, בת לאם יהודיה, התפרסמה בעיקר כנערת בונד לצד רוג'ר מור בסרטו האחרון כסוכן 007, "רצח בעיניים" מ-1985. עוד קודם לכן, ב-1980-81, כיכבה בעונה החמישית והאחרונה של "המלאכיות של צ'ארלי" כאחת מהמלאכיות. לצופים בימינו היא זכורה בעיקר בזכות תפקידה כמידג' פינסיוטי, אמה של דונה בסדרה "מופע שנות ה-70", שבה הייתה חלק מהקאסט החל משנת 1998 ולמשך שלוש עונות, ואז חזרה להתארח מספר פעמים בעונות המאוחרות. מעבר לכך כיכבה רוברטס בשלל סרטי אימה ואירוטיקה לאורך שנות השמונים והתשעים, והתארחה בסדרות כמו "ספינת האהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully