וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאשלות של כאן 11 היו איומות, אבל הבעיה היא לא רק אצלם

במקום לשרת את הקהל שמממן אותה, מחלקת החדשות של כאן 11 הפכה השבוע לאויבת הציבור, אבל המשגים שלה חושפים חולי עמוק הרבה יותר. וגם: חוסר האחריות של מיכל הקטנה וטקס פרסים מיוחד לכבוד הפינאלה של "חזרות". הפודקסט של וואלה תרבות

זה לא היה שבוע מוצלח במיוחד למחלקת החדשות של כאן 11. על חשבון כספי המיסים שלנו, הם ביצעו שתי טעויות מביכות: הראשונה היתה לדווח כאילו המחוסן המיליון שהצטלם בצד בנימין נתניהו הוא רוצח משוחרר (אם כי יש לציין שאכן מדובר באדם שהיה מעורב בפשעים חמורים); השנייה, והגרועה בהרבה, היתה לשדר כתבה על אביעד משה, בה גולל את הגרסה שלו למה שעולל לזוגתו, שירה איסקוב.

הכתבה הוסרה במהרה מן האוויר, לא לפני שהרשת מיהרה לגולל את כל המעורבים בה בזפת ובנוצות ולדרוש עריפת ראשים - ואכן, אין ספק שהפעם יש סיבה טובה להרים קלשונים, אבל האמנם מדובר בשגיאות פרסונליות, או שמא הפאשלות האיומות הללו מעידות על חולי חמור הרבה יותר, של התקשורת ושל החברה בכלל, בארץ ובעולם?

השאלה הזו עמדה במרכז הפודקסט של וואלה תרבות, שעסק גם בנושא לא נעים אחר, שעל הנייר נראה כמו קוריוז משעשע אבל למעשה הוא סיפור מתריס עד מאוד: חוסר האחריות האזרחי שגילתה השבוע מיכל הקטנה, כפי שנחשף בסטטוס שכתבה נגדה סמדר שיר.

וכדי לצאת בכל זאת עם טעם טוב, סיימנו בנחמה הקבועה שלנו - "חזרות", וערכנו טקס פרסים מיוחד לבחירת הדמות הכי טובה, הציטוט שהכי נכנס לפנתיאון והסצינה הכי חשובה.

האזינו לשיחות מרתקות עם איילת שקד, יורם ארבל, יניב קטן ועוד בעמוד הפודקאסטים של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully