וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: "סקס והעיר הגדולה" תחודש לעוד עונה - בלי סמנתה

11.1.2021 / 11:50

הסדרה המיתולוגית תשוב לעונה חדשה תחת השם "And Just Like That" שתכלול עשרה פרקים בני חצי שעה בשירות הסטרימינג HBO Max שעדיין איננו זמין בישראל. יופיעו בה כל הכוכבות המקוריות מלבד קים קטרל שגילמה את סמנתה בסדרה המקורית. שלוש הכוכבות האחרות ישמשו גם כמפיקות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

סיפור בדקה: כל הסיפורים ב"סקס והעיר הגדולה" היו אמיתייפ/מערכת וואלה! News

עכשיו זה רשמי: "סקס והעיר הגדולה" חודשה לעונה נוספת שתכלול עשרה פרקים בני חצי שעה בשירות הסטרימינג HBO Max שעדיין איננו זמין בישראל. היא תשוב תחת השם "And Just Like That…" ויופיעו בה כל הכוכבות המקוריות מלבד קים קטרל (64) שגילמה את סמנתה בסדרה המקורית, אשר הודיעה כי היא איננה מעוניינת בכך. לפי חלק מהדיווחים, הסיבה לכך היא סכסוך ארוך-שנים בינה לבין כוכבת ומפיקת הסדרה המקורית, שרה ג'סיקה פרקר (55). מלבד ג'סיקה פרקר, באיחוד המרגש צפויות לשחק כמובן גם קריסטין דיוויס (55) שגילמה את שרלוט וסינתיה ניקסון (54) שגילמה את מירנדה. שלושתן ישמשו גם כמפיקות הסדרה.

הסדרה תעקוב אחר שלושתן כשהן מנווטות קשרים זוגיים וחברויות בשנות החמישים לחייהן. ההפקה אמורה להתחיל בניו יורק בסוף הסתיו. פרקר, דיוויס וניקסון אישרו בחשבונות האינסטגרם שלהן את הידיעה שפורסמה בתקשורת הזרה. בסרטון שהעלו נראים צילומים של ניו יורק ושל מסך מחשב, נראית הקלדה של שם הסדרה החדשה שגם נשמעת בקולה של פרקר "And Just Like That…", והוא נסגר בכיתוב: "הסיפור נמשך" עם לוגו של HBO Max. בטקסט לצד הסרטון פרקר כתבה "אני לא יכולה אלא לתהות... איפה הן היום?", דיוויס כתבה: "הכל אפשרי... נפגוש אתכם שם!", וניקסון כתבה: "אתה, אני, ניו יורק... הכל אפשרי".

הסדרה "סקס והעיר הגדולה". GettyImages
יחזרו בלי סמנתה. "סקס והעיר הגדולה"/GettyImages

"גדלתי עם הדמויות האלה, ואני לא יכולה לחכות כדי לראות איך הסיפור שלהן התפתח בפרק החדש הזה, עם כנות, חדות, הומור והעיר האהובה שתמיד הגדירה אותן", מסרה שרה אוברי, מנהלת התוכן המקורי של HBO Max.

היעדרותה של קטרל לא צפויה להפתיע איש, שכן בין קטרל לג'סיקה-פרקר שורר ויכוח מר. בשנת 2018 דווח כי קטרל היא זו שמנעה את צילומי הסרט השלישי בסדרה. לפי חלק מהדיווחים, קטרל דרשה משכורת גבוהה במיוחד, ולפי דיווחים אחרים היא לא אהבה את הרעיון לסרט. עוד לפני כן הבהירה פעמים רבות שאין לה שום כוונה לחזור לאיחוד של הסדרה. אחד מהשיאים בריב בין השתיים נרשם לאחר שאחיה של קטרל הלך לעולמו. ג'סיקה פרקר צייצה הודעת תנחומים ובתגובה ענתה קטרל בכעס: "את לא חברה שלי ולא משפחה שלי. תפסיקי לנצל את הטרגדיה שלי כדי לטפח תדמית של בחורה טובה".

עוד בוואלה!

צוץ, הנה בשורות טובות: הסדרה "חזרות" חודשה לעונה שנייה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully